افشای عضویت آنجلینا جولی در سیا :       اسناد مربوط به سازمان سیا در سایت ...



 

 

آنجلینا جولی , برد پیت و آنجلینا جولی , آنجلینا جولی و برد پیت

 

اسناد مربوط به سازمان سیا در سایت ویكی لیكس مشخص می‌كند كه آنجلینا جولی بازیگر هالیوودی 4 سال برای این سازمان كار كرده است.

به گزارش روزنامه انگلیسی گاردین، "ال اسمیت" یكی از عوامل سازمان سیا با اعلام اینكه "آنجلینا جولی" یكی از اعضای مهم ما بود افزود: جولی به مكان‌هایی رفت و آمد داشت كه ما نمی‌توانستیم در آنجا باشیم به علاوه او با افراد زیادی دوستی‌های صمیمانه داشت كه می‌توانست اطلاعاتی مهمی را از آن‌ها دریافت كند.

وی در ادامه در خصوص سوء استفاده این بازیگر از اماكن خیریه و كارهای به ظاهر خیرخواهانه‌اش پرده برداشت. این عامل سازمان سیا گفت: آنجلینا جولی به دلیل شهرت جهانی‌اش و همینطور اقدامات خیرخواهانه اخیرش شخصی مناسب برای سازمان سیا بود زیرا می‌توانست از موقعیت خود استفاده كرده و اطلاعات مفیدی را به دست آورد.

اسمیت در سئوال دیگری كه آیا "برد پیت" نیز جولی را در این كار یاری می‌كرده است گفت: ‌اینطور فكر نمی‌كنم. ما از زندگی خصوصی آن‌ها اطلاع داشتیم و تمام زندگی شخصی آن‌ها را بررسی كرده بودیم بنابراین هیچ گاه او را خطری برای خود نمی‌دانستیم.

این عضو سازمان سیا گفت: اما اكنون آنجلینا جولی عضو سازمان سیا نیست زیرا به دلیل به خطر افتادن موقعیت جولی، دولت آمریكا او را از عضویت در این سازمان خارج كرد!..../تحلیل:تابناک


ویدیو : افشای عضویت آنجلینا جولی در سیا