احداث نخستین شهرک طلا و جواهر در رودهن :       رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر ...



 

 

باربری شهرک غرب , نخستین ثبت , جواهر بازار

 

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از احداث اولین شهرک طلا و جواهر در اطراف رودهن خبرداد وبا بیان اینکه چند شهرک دیگر نیز در مرحله مکان یابی است، گفت: منتظر اعلام نظر مجلس برای اجرای مالیات بر ارزش افزوده در صنف طلا و جواهر هستیم.

 

محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر با بیان اینکه اولین شهرک طلا و جواهر در اطراف شهر رودهن در حال احداث است، افزود: برای ساخت چند شهرک دیگر طلا و جواهر در مناطق مختلف در حال مکان یابی هستیم.

 

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر پیش از این اعلام کرده بود که اتحادیه برای احداث شهرکی به منظور تجمیع واحدهای تولیدی طلا و جواهر با هدف کاهش هزینه‌های تولیدی پیشنهاداتی را مطرح کرده است.

 

وی با تاکید بر اینکه این موضوع به این مفهوم نیست که قرار است صنف طلا و جواهر از تهران انتقال یابد، تاکید کرد: قرار نیست صنفی از تهران خارج شود، بلکه هرفردی که بخواهد می تواند از تهران به این شهرک منتقل شود.

 

کشتی آرای خاطرنشان کرد: اتحادیه به منظور کاهش هزینه های تولید و استفاده از امکانات مشترک، تقاضایی مبنی بر ایجاد چنین شهرکی را مطرح کرد تا این شهرک در اختیار واحدهای تولیدی قرار گیرد.

 

نتایج جلسات مالیات بر ارزش افزوده

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص نتایج جلسات و بررسی های سه جانبه اتحادیه طلا و جواهر، سازمان امور مالیاتی کشور و مرکز پژوهشهای مجلس و برخی از نمایندگان مجلس در مورد اجرای مالیات بر ارزش افزوده در صنف طلا و جواهر گفت: نتایج جلسات و بررسی ها توسط مرکز پژوهشهای مجلس نهایی و به کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه شده اما هنوز مجلس در این خصوص تصمیمی اتخاذ نکرده است.

 

کاهش 3 هزار تومانی قیمت سکه طرح جدید

 

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر امروز (یکشنبه) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را 372 هزار تومان که نسبت به دیروز تغییری نداشته است، اعلام کرد.

 

وی قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح امام (ره) را 339 هزار تومان با کاهش 3 هزار تومانی نسبت به روز گذشته ذکر کرد و افزود: امروز هر قطعه نیم سکه 170 هزار تومان و ربع سکه 86 هزار تومان معامله شد.

 

کشتی آرای قیمت هر گرم طلای زرد 18 عیار را 34 هزارو 500 تومان و هر اونس طلا در بازارهای جهانی را 1354 دلار ذکر کرد.

 

گفتنی است، قیمت هر قطعه نیم سکه دیروز 171 هزار و 500 تومان، ربع سکه 86 هزار و 500 تومان و یک گرم طلای زرد 18 عیار 34 هزار و 900 تومان بود./عصرایران


ویدیو : احداث نخستین شهرک طلا و جواهر در رودهن