اتاق خواب شیک و راحت :           ظرافت جدید انگلیسی   سبك‌های تیره و ...



 

 

 

کاغذ دیواری اتاق خواب , اتاق خواب , دکوراسیون اتاق خواب

 

 

ظرافت جدید انگلیسی

 

سبك‌های تیره و چوبی به وسیله سایه رنگ‌ها و طرح‌های كلاسیك تعدیل می‌شوند. قاب‌های كوچك و باریك تاثیری مثبت در اتاق خواب (به ویژه اتاق خواب‌هایی با وسایل تیره رنگ) ایجاد می‌نمایند. تكه چسبانی (كولاژ) گل‌های خشك شده بالای تخت نیز خالی از لطف نیست، چرا كه ظرافت و لطافتی خاص به فضا می‌بخشد.

 

 

 

خواب راحت , پرده اتاق خواب , تزیین اتاق خواب

 

 

 

چیدمان ساده

 

تختخواب نقطه كانونی این اتاق است. درست بین دو پنجره بزرگ قرار گرفته است. دیوار پشتی تخت حس و حال خوبی به شما می‌بخشد، گویی تابلویی عظیم است كه در بین لوازم اتاق قرار گرفته است. در پایین تختخواب، میز كار چوبی و زیبا نیز به عنوان وسیله ای اضافی گذاشته شده، كه چیدمان اتاق را جالب تر ساخته است.
حتی لوازم اضافی این اتاق هم طرحی خنثی ایجاد نموده اند و درست در نقطه كانونی اتاق جا گرفته اند.

 

 

 

رنگ اتاق خواب , کمد دیواری اتاق خواب , دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

 

 


گرم و طبیعی


دكوراسیون بژ رنگ این اتاق خواب با اثاثیه چوبی تیره و جدید همجور گردیده است. چوب تیره، انتخابی رایج و پرطرفدار است كه با دیگر رنگ‌های خنثی اتاق ست گردیده. یك پشتی ساده در وسط تختخواب با پالت اتاق پیوند دارد. و نیز می‌توانید در اتاق خواب پنجره‌هایی تزئینی یا پرده‌های زیبا نصب نمایید.

 

 

طراحی اتاق خواب , دیزاین اتاق خواب , اتاق خواب عروس

 

 


طرح و الگوهای زیبا


تركیب طرح‌ها برای جلب توجه دیگران و زیبا نمودن اتاق، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این اتاق تركیب رنگ‌ها نه تنها طرحی منسجم ایجاد نموده است، بلكه در ابعاد مختلف بهترین تاثیر را دارد.
فرش‌های مشرق زمین به اتاق‌ها ماهیت می‌بخشند. اگر فرشی دارید كه خیلی شلوغ است، آنرا با فرشی ساده تر و شیك عوض كنید.

 

 

لوستر اتاق خواب , چیدمان اتاق خواب , اتاق خواب مستر

 

 


اتاق خواب مهمان خنثی


این اتاق تك كروماتیكی مملو از ظرافت و قشنگی جزئی می‌باشد. سایه رنگ‌های زرد سرد و گرم برای ایجاد فضایی كلاسیك و زیبا و طرب انگیز، هماهنگی پیدا كرده اند. لوستر یا چراغ خواب منجوق دوزی شده برای ایجاد روشنایی نیز موثر است. كریستال‌های كوچك در شب می‌درخشند و در روز حیرت برانگیز هستند و چشم انسان را خیره می‌سازند


ویدیو : اتاق خواب شیک و راحت