«آنفلوانزای مردانه» سلامت مردان را تهدید می‌كند :             كارشناسان علوم ...



 

 

 

سلامت مردان , 10 ماده غذایی برای حفظ سلامت مردان , مهم‌ترین بیماری‌هایی که سلامت زنان را تهدید می‌کنند

 

 

 

كارشناسان علوم پزشكی و بهداشت مردان در انگلیس می‌گویند: مشكلی كه در اصطلاح «آنفلوانزای مردانه» نامیده شده است در واقع دلیل اصلی عدم مراجعه مردان به پزشك عمومی در صورت مشاهده هر گونه علائم بیمای است.

به گزارش ایسنا، برخی از روانشناسان معتقدند كه اگر مردان در صورت بیمار شدن تصمیم می‌گیرند كه به پزشك مراجعه نكنند، این ناشی از ترس نیست بلكه از حال و هوای بچگی نشات می‌گیرد.

به گزارش روزنامه‌ دیلی میل، پزشكان تاكید می‌كنند: مردان به محض مشاهده علائم بیماری و مشكل پزشك مثل یك ناراحتی قلبی یا هر مشكل دیگری باید هر چه زودتر به پزشك متخصص مراجعه كنند تا از پیشرفت بیماری جلوگیری شود.

دكتر پیتر بیكرـ متخصص گردهمایی بهداشت مردان در این باره خاطرنشان كرد: در واقع مردان درباره ناراحتی‌ها و مشكلاتشان زیاد شكایت نمی‌كنند، اما مشكل اصلی این است كه آن‌ها تمام دوران بیماری و درد كشیدن خود را در سكوت می‌گذارنند، بدون این كه دیگران را از نگرانی‌هایشان مطلع كنند.

این بررسی آماری نشان می‌دهد كه 52 درصد از مردان از ترس این كه به بیماری خاص و جدی مبتلا باشند به پزشك مراجعه نمی‌كنند. این آمار حاصل مطالعه روی سه هزار مرد انگلیسی است...../تحلیل:ایسنا


ویدیو : «آنفلوانزای مردانه» سلامت مردان را تهدید می‌كند