آموزش استارت كرال پشت در شنا (+ تصاویر) : آموزش استارت كرال پشت در شنا (+ تصاویر)در ...



آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6 , آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ , آموزش ساخت تصاویر متحرک

آموزش استارت كرال پشت در شنا (+ تصاویر)
در زمان استارت كرال پشت شناگر ، پشت به مسیر شنا در داخل آب می ایستد. در این هنگام قسمتی از بالا تنه ی او از آب خارج خواهد بود سپس شناگر با دو دست میله ای را كه در زیر سكوی استارت به این منظور بسته شده است می گیرد ( برای تمرین استارت كرال پشت میتوان از موج گیر  استفاده كرد ) در این هنگام شناگر هر دو پای خود را به طرف بالاتنه كشیده و كف هر دو پا را در حدود 30 سانتی متر زیر سطح آب به دیوار استخر تكیه  می دهد.

 آموزش ترکیب تصاویر در فتوشاپ , کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت تصاویر , آموزش کامل حذف اکانت تلگرام telegram تصاویر

 

در این حالت حتی می تواند پاها  تقریبا در كنار یكدیگر طوری قرار گرفته شود كه هر یك از آنها از دیگری بالاتر است و شناگر بایستی مراقب باشد كه در موقع استارت پاها  لیز نخورد،  زیرا بیشترین نیروی پرتاب بدن به فاصله ی دورتر توسط فشار وارده توسط پاها به دیواره ی استخر صورت می گیرد.

به محض شنیدن  فرمان استارت شناگر سر را به طرف بالا و عقب پرتاب می نماید. توجه داشته باشید كه بدن در هنگام استارت دارای قوس كمی خواهد بود.

 

تصاویر دخترانه برا آموزش نماز , آموزش قرار دادن تصاویر در اینستاگرام از کامپیوتر , آموزش کم کردن حجم تصاویر با فتوشاپ

 

در ضمن سر در مرحله ی اوج بدن در خارج از آب به عقب كشیده شده و در زمانی كه به داخل آب هدایت می شود به طرف سینه كشیده می شود تا از به عمق كشیدن بیشتر از حد بدن در آب جلوگیری نماید . در این حالت دست ها فشاری مخالف به دستگیره  آورده و به پایین و داخل نیرو وارد می سازند در این حالت عمل دم انجام می گیرد. این كار بایستی با انقباض  عضلات شكم انجام شود.

 

آموزش کاهش حجم تصاویر در فتوشاپ , تصاویر آموزش نماز برای کودکان , تصاویر برای آموزش صرفه جویی در آب

 

 در مرحله ی بعد پاهای شناگر از دیواره  جدا شده و در حالی كه آخرین فشار  وارده توسط باز شدن مفصل مچ پا به دیواره می آید دست ها به طرف سر در حركت است .

 

 آموزش قرار دادن تصاویر در اینستاگرام از کامپیوتر ویندوز 10  , آموزش تصویری ساخت تصاویر گرافیکی در فتوشاپ , آموزش ساخت تصاویر متحرک به وسیله فتوشاپ

 
درهمان حال  كه دستها به طرف بالای سر می رود بدن شناگر در حال سقوط در آب می باشد شناگر در این حالت در فكر سرخوردن پس از غوطه ور شدن در آب است .
چنانچه شناگر پس از استارت بیش از اندازه ی مطلوب در آب فرو رود ابتدا با زدن چند پای  كرال پشت سعی به سطح آب كشیدن بدن كرده تا شرایط مناسب بدن نسبت به آب ایجاد شود و سپس شروع به زدن دست و پای كرال پشت می نماید .

 

آموزش ویرایش تصاویر raw , آموزش تغیر ساایز دسته جعمی تصاویر با فتوشاپ , آموزش تغییر سایز دسته جمعی تصاویر با فتوشاپ

 

تمرین های آموزشی استارت كرال پشت
1- دست ها میله ی سكوی استارت و یا موج گیر را گرفته و تمرین استارت كرال به روشی كه شرح آن قبلا"  گفته شد انجام می شود. البته آموزش مقدماتی شنای كرال پشت  ابتدا باید با یك  سر خوردن طولانی  در آب  و بدون  حركت دست و پا انجام گیرد.
2- تكرار تمرین شماره ی  یك ، با این تفاوت كه بعد از سر خوردن بلافاصله  حركت دست و پا شروع شود.
منبع : shoot24.ir


ویدیو : آموزش استارت كرال پشت در شنا (+ تصاویر)