آلودگی هوای اصفهان در وضعیت خطرناک :   اخبار اجتماعی - آلودگی هوای اصفهان در ...



وضعیت آلودگی هوای تهران فردا , وضعیت هوای اصفهان , آلودگی هوای اصفهان تعطیلی

 

اخبار اجتماعی - آلودگی هوای اصفهان در وضعیت خطرناک

رئیس اداره امور آزمایشگاههای اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از گذر شاخص كیفیت هوای اصفهان از وضعیت بسیار ناسالم و قرار گرفتن آن در وضعیت خطرناك خبر داد.

بابك صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در حال حاضر شاخص آلودگی هوای اصفهان 231 (AQI ) است.

وی در این خصوص افـزود : بـراساس گزارش ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، بزرگراه شهید خرازی با 241 و خیابان وحید با 238 بیشترین آلودگی را در اصفهان دارند.

احسان مرادی پژوهشگر هواشناسی نیز در این خصوص به مهر گفت: در پایتخت این همه صحبتی كه از آلودگی هفته اول دیماه شد روی اعداد میان 140 تا 160 بود، اما در اصفهان بارها عدد میانگین شاخص آلودگی از 200 هم فراتر رفته و در مقاطعی از 300 نیز فراتر رفته و متاسفانه حتی مهدكودكها نیز تعطیل نشده است!

به گزارش مهر، در حال حاضر همه مهدكودكها، مدارس و اداره ها باز است و اطلاع رسانی مسئولان به مردم بسیار ضعیف است، طی روزهای متوالی دیماه نیز شاخص آلودگی اصفهان بارها و بارها از حد هشدار فراتر رفته اما جلسه بحران در این شهر فقط چند مرتبه تشكیل شده است بدون آنكه چاره‌ای اساسی در این خصوص اندیشیده شود.

طی سالهای اخیر اصفهان ركوردار بیشترین عدد آلودگی میان كلانشهرهای كشور است كه این معضل توسط مسئولان بایكوت خبری می شود و تلاشهای چند ماهه خبرنگار مهر برای صحبت با استاندار اصفهان در این زمینه نیز بی ثمر مانده است.

اخبار اجتماعی - مهر

 


ویدیو : آلودگی هوای اصفهان در وضعیت خطرناک