آقای حمید گودرزی! چرا از لُر بودن خود متاسفی؟! : آقای حمید گودرزی! چرا از لُر ...



حمید گودرزی , همسر حمید گودرزی , حمید گودرزی و همسرش


آقای حمید گودرزی! چرا از لُر بودن خود متاسفی؟!
هادی محقق کارگردان جوانی که فیلم سینمایی «او خوب سنگ می زند» را در بخش «نگاه نو»ی جشنواره امسال دارد در گفتگو با شبکه ایران ضمن انتقاد از رفتار حمید گودرزی که در یکی از برنامه های تلویزیونی با رفتاری عجیب این مساله را بیان کرده که از لُر بودن خود متاسف است(!) توضیحاتی را درباره رفتار این بازیگر بیان کرده است.

به گزارش شبکه ایران هادی محقق کارگردان جوانی که فیلم سینمایی «او خوب سنگ می زند» را در بخش «نگاه نو»ی جشنواره امسال دارد در گفتگو با شبکه ایران ضمن انتقاد از رفتار حمید گودرزی که در یکی از برنامه های تلویزیونی با رفتاری عجیب این مساله را بیان کرده که از لُر بودن خود متاسف است(!) توضیحاتی را درباره رفتار این بازیگر بیان کرده که در ادامه می خوانید:

خطاب به آقای حمید گودرزی که گفته اند از لُر بودن خود متاسف است دو نکته می گویم؛ اول اینکه آدمها فارغ از اینکه هنرمند هستند یا غیرهنرمند باید مراقب اظهارنظراتشان باشند به خصوص که وقتی در رسانه ملی حرف می زنند. در رسانه ملی چشمان بسیاری به آدمهاست و همین بایستی سبب ساز افزایش دقت شود نه اینکه سهل انگاری به وجود آورد.

دوم اینکه آقای حمید گودرزی می توانستند بگویند که لر نیستند نه اینکه بگویند از لُر بودن خود متاسف هستند. واقعا عجیب است که چرا این آدم چنین حرفی زده! آقای حمید گودرزی! چرا از لُر بودن خود متاسفی؟! باور کنید به عنوان کارگردانی که در جشنواره فیلم دارد پاسخ دادن به توهین ایشان حتی از سرنوشت فیلم هم برایم مهمتر بود./شبکه ایران

 


ویدیو : آقای حمید گودرزی! چرا از لُر بودن خود متاسفی؟!