آغاز طرح ملی تامین آتیه مهر امام رضا :         رییس‌جمهور خبر داد؛ آغاز طرح ...



 

 


 

آغاز امامت امام زمان , شعر آغاز امامت امام زمان , تاریخ آغاز امامت امام زمان

 

رییس‌جمهور خبر داد؛

آغاز طرح ملی تامین آتیه مهر امام رضا (ع) همزمان با نیمه شعبان

بر اساس این طرح، دولت برای نوزادانی كه از ابتدای سال جاری متولد شده‌اند یك حساب بانكی به مبلغ یك میلیون تومان باز خواهد كرد و تلاش می‌كند سالانه مبلغ دیگری نیز به این حساب اضافه كند.

رییس‌جمهور از آغاز طرح ملی تامین آتیه مهر امام رضا (ع) همزمان با نیمه شعبان روز میلاد حضرت مهدی(عج) خبر داد.

محمود احمدی‌نژاد در حاشیه جلسه هیأت دولت با تبریك فرا رسیدن نیمه شعبان روز میلاد امام مهدی(عج) به ملت ایران و همه بشریت اظهار داشت: نیمه شعبان از بزرگترین اعیاد بشریت است. وجود نازنین امام عصر(عج) نقطه امید همه انسان‌ها و بلكه همه هستی است.

رییس‌جمهور اظهار امیدواری كرد، انسانها و همه هستی به جایگاهی برسند كه بتوانند از همه فضائل وجودی امام عصر(عج) و لطف و عنایات ایشان به طور كامل بهره‌مند شوند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اهمیت توجه به انتظار امام عصر(عج) در زندگی انسان‌ها گفت: ملت ایران پیشگام تبیین و انتشار فرهنگ انتظار هستند.

رییس‌جمهور در ادامه با اشاره به آغاز طرح ملی تامین آتیه، همزمان با میلاد با سعادت امام مهدی(عج) اظهار داشت: طرح ملی تامین آتیه مهر امام رضا (ع) به مباركی نیمه شعبان آغاز خواهد شد براساس این طرح، دولت برای نوزادانی كه از ابتدای سال جاری متولد شده‌اند یك حساب بانكی به مبلغ یك میلیون تومان باز خواهد كرد و تلاش می‌كند سالانه مبلغ دیگری نیز به این حساب اضافه كند ،خانواده‌ها هم بهتر است ماهیانه مبلغی به این حساب واریز كنند تا زمانی كه این نوزاد به سن جوانی رسید، ذخیره و پشتوانه مناسبی برای تامین نیازهای ضروری خود از جمله تحصیل، اشتغال، ازدواج و مسكن داشته باشد..../تحلیل:ایلنا


ویدیو : آغاز طرح ملی تامین آتیه مهر امام رضا