آشپزی 25 میلیون تومانی؟ شوخی نکنید : برنامه «دست پخت های خودمانی» که دوشنبه ...


برنامه «دست پخت های خودمانی» که دوشنبه ها روی آنتن شبکه دو سیما می رود، با دعوت از هنرمندان و خواننده های پاپ سعی در جلب مخاطب داشته و در این بین حضور چهره هایی چون فریدون آسرایی، مانی رهنما، حمید حامی، مهدی مدرس، علی اصحابی، مجید خراطها و ... باعث شده این برنامه به نوعی به پاتوق خواننده های پاپ تبدیل شود. هفته نامه تماشاگران امروز: برنامه «دست پخت های خودمانی» که دوشنبه ها روی آنتن شبکه دو سیما می رود، با دعوت از هنرمندان و خواننده های پاپ سعی در جلب مخاطب داشته و در این بین حضور چهره هایی چون فریدون آسرایی، مانی رهنما، حمید حامی، مهدی مدرس، علی اصحابی، مجید خراطها و ... باعث شده این برنامه به نوعی به پاتوق خواننده های پاپ تبدیل شود.

حتما می دانید که روال حضور هنرمندان و چهره های شناخته شده در این قبیل برنامه ها این است که مبالغی به عنوان هدیه برای حضور در این برنامه ها به آنها تعلق می گیرد و با توجه به روال معمول این موضوع، آنها هرگز از بیان این ماجرا واهمه ای ندارند ولی درباره این برنامه ماجرا ظاهرا کمی فرق دارد و با توجه به اینکه برنامه سازان این مجموعه توانسته اند با چند اسپانسر مواد غذایی و آشپزی قراردادهایی را امضا کنند، مهمانان برنامه برای حضور در آن خواستار مبالغ بیشتری شده اند و یکی از همین هنرمندان به تماشاگران امروز می گوید کف هزینه های دریافتی خواننده های پاپ در این برنامه حدود 25 میلیون تومان است.

دستمزد 30 میلیون تومانی مهران مدیری برای هر شب اجرای دورهمی  , ورود خودروهای خارجی 2017 به بازار با افزایش قیمت 10 تا 25 میلیون تومانی , وام کالا ده میلیون تومانی

تک ماکارون اسپانسر این برنامه است و طبیعی است که برای دیده شدن آن خواستار حضور چهره های سرشناس تر و مطرح تر حوزه هنر باشد و حضور ستاره های سرشناس در یک برنامه تبلیغاتی هم مفت و مجانی نخواهد بود اما یکی از عوامل برنامه که نمی خواهد نامی از او برده شود با تکذیب رقم های مطرح شده می گوید این حرف ها شوخی است.

او تایید می کند که یکی از چهره های موسیقی با گرفتن 15 میلیون به برنامه آمده که گرانترین بوده و بقیه مبالغی زیر 5 میلیون و تا حد یک میلیون گرفته اند.

برنامه «دست پخت های خودمانی» آنطور که سایت شبکه دوم مدعی است با هدف بهینه سازی مصرف آب و گاز و مواد غذایی، تهیه و تولید می شود و در آن چهره های سرشناس دیگری از قبیل سوشا مکانی، لیندا کیانی، امیرحسین صادقی و ... نیز حضور پیدا کرده اند.


ویدیو : آشپزی 25 میلیون تومانی؟ شوخی نکنید