آرش كوشا: عملكرد سایپا در لیگ خیلی مطلوب نیست :       آرش کوشا گفت: کادر فنی ...



 

 

هوای پاییز خیلی سرد نیست اما باید مراقب , سایپا , خیلی سبز

 

آرش کوشا گفت: کادر فنی و بازیکنان ما تمام تلاش‌شان را می‌کنند و معتقدم عملکرد مربیگری را باید در یک دوره بررسی کرد.

مدیرعامل باشگاه سایپای البرز در رابطه با عملکرد تیم سایپا در بیست هفته لیگ برتر گفت: در کل عملکرد تیم ما نسبت به برنامه‌ریزی‌های‌مان خیلی مطلوب نیست ولی وقتی شرایط را بررسی می‌کنیم و مشکلات را می‌بینیم کمی در این زمینه چشم‌پوشی می‌کنیم ولی امیدواریم در نیم فصل دوم به تمام اهداف‌مان برسیم.

وی درباره عملکرد کادر فنی تیمش هم اظهار کرد: کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش‌شان را می‌کنند ولی من معتقدم عملکرد مربیگری را باید در یک دوره بررسی کرد، ضمن این که تیم ما نتیجه محور نیست، بلکه برنامه محور است و برنامه‌ای چند ساله برای تیم داریم.

کوشا در ارزیابی از مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: لیگ در کل خوب برگزار می‌شود، ولی هنوز ضعف‌هایی دارد که می‌توان از آن جمله به زمان برگزاری بازی‌ها، تعطیلی‌های پی‌درپی و تغییرات زمان انجام مسابقات اشاره کرد.

وی ادامه داد: مساله دیگر حضور بازیکنان ما در تیم‌های ملی است که نبود هماهنگی بین تیم‌های ملی و باشگاه به ما ضربه زده است. به عنوان مثال بازیکن داریم که در اردوی تیم ملی امید مصدوم شده است و هنوز نتوانسته است به تیم ما ملحق شود.

کوشا در ادامه با اشاره به اشتباهات داوری خاطرنشان کرد: داوری‌ها هم دارای اشکالاتی بوده است چرا که داوران هم انسان‌اند و اشتباه می‌کنند. در این زمینه ما هم از اشتباهات داوری متضرر شده‌ایم. امیدوارم با آموزش بیشتر و امکانات مدرن کمتر شاهد اینگونه اشتباهات باشیم، به هر حال همین مطرح شدن این بحث‌ها درباره داوری‌ها خوب نیست و امیدواریم هرچه کمتر شود.

مدیرعامل باشگاه سایپا با بیان این که انتخاب عزیزمحمدی به ریاست اتحادیه فوتبال، به هماهنگی بین فدراسیون و اتحادیه کمک می‌کند، گفت: عزیزمحمدی بسیار پرکار و علاقمند به فعالیت است و اگر همه به ایشان کمک کنیم می‌تواند حتی موفق‌تر از قبل باشد و ما آمادگی کامل داریم که با او همکاری کنیم.

وی در ادامه افزود: کشورهای دیگر در امر اتحادیه داری در فوتبال سابقه طولانی دارند و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب شاهد جهشی در فعالیت اتحادیه فوتبال کشور باشیم و همین‌طور امیدواریم باشگاه‌ها تعامل جدی داشته باشند.

کوشا همچنین تصریح کرد: اتحادیه به خودی خود نمی‌تواند کار اجرایی کند بلکه باید با برنامه‌ریزی و سیاستگذاری ظرفیت‌های موجود در فوتبال را درگیر کند و این بازوان اجرایی آن هستند که فعالیت‌ها را انجام می‌دهند. این بازوان اجرایی همان باشگاه‌ها هستند که می‌توانند با نزدیک کردن حوزه‌های مختلف، آموزش‌های گوناگون و حضور در شرایط مطلوبی که در خارج از ایران وجود دارد اتحادیه را به مکانی برای ایجاد ارتباط بین یکدیگر تبدیل کنند.


ویدیو : آرش كوشا: عملكرد سایپا در لیگ خیلی مطلوب نیست