آخرین وضعیت واگذاری نفت تهران : عضو کمیته واگذاری باشگاه نفت تهران اعلام کرد ...


عضو کمیته واگذاری باشگاه نفت تهران اعلام کرد در صورت خرید امتیاز باشگاه توسط یک تیم شهرستانی این تیم در تهران به کارش ادامه می دهد. ورزش سه: حسین آل اسحاق درباره روند واگذاری باشگاه نفت تهران توضیحاتی را ارائه کرد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

امروز پاکت ها را باز می کنیم

ما پاکت های مشتریان باشگاه را جمع آوری کرده ایم و امروز جلسه ای را با حضور اعضای کمیته واگذاری برگزار می کنیم. پاکت ها امروز باز می شود و بررسی می کنیم. فکر می کنم نهایتا تا پایان هفته مالک جدید باشگاه مشخص شود.

عجله ای برای انتخاب مالک جدید نداریم

ما برای واگذاری نفت تهران تابع قوانین دستگاه های دولتی نیستیم و ضوابط خودمان را داریم. بر اساس مصالح باشگاه تصمیم گیری می کنیم. نکته قابل توجه این است که نمی خواهیم باعجله کاری کنیم که به ضرر باشگاه تمام شود. نفت تیم دوست داشتنی است و نباید عجولانه تصمیم گیری کنیم. از سوی دیگر افرادی که برای خرید باشگاه اعلام آمادگی کردند نیز عجله چندانی ندارند.

از حرف های تاج سوءبرداشت شده است

مهدی تاج، رییس سازمان لیگ صحبتی انجام داد که از حرف هایش بد برداشت شده است. او گفته بود ما باید مصوبه ای بگیریم که از این پس اگر تیم های تهرانی به شهرستان ها واگذار شوند، در یک دسته پایین تر به کارشان ادامه دهند. این امر نیاز به پایه های قانونی دارد و باید مصوب شود. تا این لحظه هیچ نامه ای برای این منظور به دست ما نرسیده و قانون می گوید فروش امتیاز باشگاه به شهرستان ها ایرادی ندارد.

پول بدهید، تیم در تهران بماند

این روزها همه می گویند نفت در تهران بماند، خب کسی هست که در تهران هزینه های باشگاه را بدهد؟ همین حالا بخواهیم برای فصل بعد استارت بزنیم، 10 میلیارد پول می خواهیم. آنهایی که می گویند نفت در تهران بماند، پول و مدیریتش را هم بدهند. این مساله مثل یک کلاف سردرگم شده است.

ملوان همچنان یکی از گزینه ها است

تا زمانی که پاکت ها را باز نکنیم، نمی توانم بگویم پیشنهاد چه شرکتی و چه باشگاهی جدی تر است. ملوان هم یکی از گزینه های خرید باشگاه است و اگر پیشنهاد بهتری داده باشند، باشگاه را در اختیار می گیرند.

حرف هایم را تحریف کردند

برخی رسانه ها صحبت های مرا درباره حسن زاده رییس کمیته انضباطی تحریف کردند.من گفته بودند از نصیحت های بجای استاد خودم حسن زاده، استفاده می کنم اما بهروان درباره بیرانوند و منصوریان صحبت کرده بود. دوستان از قول من نوشته بودند حسن زاده به جای نصیحت کردن ما با بهروان صحبت کند که باعث گلایه ام شد.


ویدیو : آخرین وضعیت واگذاری نفت تهران