آخرین خبرها از سوریه: فیلم های طرفین درگیر علیه یکدیگر / گرسنگی در حلب :



آخرین خبرها از سوریه: فیلم های طرفین درگیر علیه یکدیگر / گرسنگی در حلب

در صورتی که اظهارات مخالفان مسلح درباره اینکه آنها توانسته اند یک جنگنده سوریه را سرنگون کنند صحت داشته باشد این اتفاق نشان دهنده این است که خبرهای منتشره راجع به تسلیح مخالفان به سلاح های ضدهوایی درست بوده است.سرنگونی یک فروند هواپیمای جنگی سوریه دوباره به موضوع اختلاف میان دولت و مخالفان تبدیل شده است. این هواپیما در شرق سوریه و در نزدیکی مرزعراق، سقوط کرده بود.

به گزارش عصر ایران ، خبرگزاری رسمی و تلویزیون دولتی سوریه گفته اند این هواپیما، آموزشی بوده و به دلیل مشکلات فنی سقوط کرده است و جستجوها برای یافتن خلبان این هواپیما ادامه دارد. خلبان با استفاده از چتر نجات از هواپیما به بیرون پریده بود.

بنا به گفته منابع رسمی، این هواپیما در هنگام انجام ماموریت روتین آموزشی با حادثه روبه رو شده بود.

 

مخالفان با انتشار این تصویر مدعی شده اند خلبان جنگنده سرنگون شده سوریه را در اختیار خود گرفته اند

 

آخرین خبرها از فیلم کیانوش عیاری , آخرین خبرها , دانلود فیلم آخرین روز سال

 

با این حال پس از گذشت چند ساعت، مخالفان مسلح گفته اند که توانستند یک فروند جنگنده نیروی هوایی ارتش سوریه را در شهرک  الموحسن در شمال شرق سوریه سرنگون کنند.

مخالفان همچنین فیلمی را در اینترنت منتشر کرده اند که نشان می دهد جنگنده سوریه توسط مخالفان مورد هدف قرار گرفته است و سپس آتش می گیرد وسرنگون می شود.

هنوز هیچ منبع مستقل، صحت این فیلم را تایید نکرده است. مخالفان همچنین گفته اند توانسته اند خلبان این هواپیما را دستگیر و عکس او را منتشر کنند.

 

مهمات و تسلیحات کشف شده توسط ارتش سوریه در مناطق مختلف این کشور

 

 

فیلم آخرین سامورایی , دانلود فیلم آخرین خون جمشید هاشم پور , فیلم آخرین شوالیه

 

فیلم آخرین شوالیه ها , فیلم موسی علیه السلام , آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده

 

 

مخالفان مسلح در نزدیکی شهر ادلب در شمال غرب سوریه - منبع: رویترز

 

آخرین مناطق تحت تصرف داعش در سوریه , فیلم بامزه حمله آیکون های دکستاپ به یکدیگر , مبارزه علیه افسردگی فیلم

 

در صورتی که اظهارات مخالفان مسلح درباره اینکه آنها توانسته اند یک جنگنده سوریه را سرنگون کنند صحت داشته باشد این اتفاق نشان دهنده این است که خبرهای منتشره راجع به تسلیح مخالفان به سلاح های ضدهوایی درست بوده است.

جنگنده های ارتش سوریه در هفته های اخیر با بمباران مناطق تحت کنترل مخالفان مسلح در شهر حلب نقش مهمی را در پیشروی های ارتش داشته اند.

یکی از سخنگویان مخالفان مسلح هم به خبرگزاری فرانسه گفت که مخالفان توانستند با استفاده از ضد هوایی ، هواپیمای جنگی را مورد هدف قرار داده و آن را سرنگون کنند.

 

یکی از مخالفان مسلح در شهر حلب - منبع: رویترز

 

آخرین فیلم های روز دنیا , فیلم آخرین شوالیه ها پیمان معادی , نام آخرین فیلم های آرنولد شوارتزنگر 2015

 

دو فیلم جنایت بار

در همین حال فیلم دیگری نیز در فضای اینترنت منتشر شده که نشان می دهد شماری از مخالفان با استفاده از چاقو در حال بریدن سر یکی از حامیان بشار اسد رئیس جمهور سوریه است. در فیلم دیگری همچنین پرتاب جنازه های حامیان اسد از بالای ساختمانی به نمایش درآمده است. در این فیلم برخی از افراد فریاد می زنند که آنها "شبیحه" هستند. در سوریه به هواداران مسلح حکومت، شبیحه گفته می شود. منابع مستقل صحت این فیلم ها را نیز تایید نکره اند.

جنازه باقی مانده در خیابان های شهر حلب - منبع : رویترز

 

آخرین فیلم های هالیوود , آخرین خبرها از ابراهیم تاتلیس , تریلر آخرین فیلم های روز

 

ادامه خشونت ها

مخالفان گفته اند دیروز دوشنبه در مناطق مختلف سوریه 87 نفر کشته شده اند.

در همین ارتباط مقامات ترکیه اعلام کردند تعداد پناهندگانی که از سوریه وارد خاک این کشور شده اند به رقم 60 هزار نفر افزایش یافته است.

 

پیشروی نیروهای ارتش سوریه در شهر حلب

 

مجسمه سوپرمن در فیلم بتمن علیه سوپرمن , کد آخرین مطلب سبک ایران فیلم , آخرین خبرها از وضعیت استاد شجریان

 

جدا شدن یک دیپلمات دیگر از حکومت سوریه

وزارت امور خارجه سوئیس هم اعلام کرد نماینده سوریه در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در شهر ژنو ، از سمت خود استعفا کرده و به مخالفان پیوسته است. "دانی بعاج" گفته است دیگر نمی تواند از این مسئولیتی که در آن قرار داشت به ملت سوریه کمک کند.

قبل از این نخست وزیر سوریه و سفرا و دیپلمات های ارشد این کشور در قبرس، امارات، عراق، ارمنستان و بلاروس نیز از سمت خود کناره گیری کرده و به مخالفان پیوسته بودند.

 

نتیجه خشونت ها در منطقه خالدیه شهر حمص در مرکز سوریه 

 

راجع به فیلم بتمن علیه سوپرمن , آنونس فیلم آخرین بار کی سحر رو دیدی؟ , دانلود فیلم آخرین شوالیه ها دوبله شبکه خانگی

 

ادامه درگیری ها در حلب

در حال حاضر درگیریهای شدید میان ارتش سوریه و مخالفان مسلح علاوه بر منطقه صلاح الدین شهر حلب به منطقه سیف الدوله در غرب حلب نیز رسیده است. در روزهای گذشته مخالفان از منطقه صلاح الدین عقب نشینی کرده اند.

مخالفان همچنین گفته اند که درگیری هایی میان مخالفان و ارتش در برخی از مناطق دمشق از جمله القدم و قابون روی داده است.

خبرنگار رویترز در گزارشی از شهر حلب نوشت: ساکنان شهر حلب که هنوز از این شهر فرار نکرده اند ، هم اکنون با مشکل دیگری یعنی "گرسنگی" روبه رو شده اند که روز به روز در حال افزایش است.

یکی از پزشکان بیمارستان حلب هم گفته است که از چند هفته پیش تاکنون مراجعه کنندگان، درخواست غذا می کنند و نه دارو. این بیمارستان علاوه بر مداوای افراد زخمی به نهادی خیریه برای توزیع مجانی غذا تبدیل شده است.

در برخی از خیابان های حلب نیز از چند روز پیش تاکنون جنازه هایی از دو طرف باقی مانده اند. این شهر در معرض یک بحران واقعی انسانی است.

شهر حلب هم اکنون به صحنه شدیدترین درگیری های مسلحانه میان مخالفان مسلح و ارتش سوریه تبدیل شده است.

فروشگاه های دولتی درمناطق تحت کنترل مخالفان تعطیل شده اند و بهای کالاهایی مانند شکر و برنج به سرعت در حال افزایش است. ساکنان حلب می گویند قیمت نان پنج برابر ، بهای کره سه برابر و قیمت بنزین چهار برابر افزایش یافته است. پمپ بنزین ها تعطیل شده اند و بنزین در گالن های پلاستیکی به فروش می رسد.

 

"والیری اموس" هماهنگ کننده امور انسان دوستانه در سازمان ملل متحد

 

آخرین فیلم امین حیایی و اکبر عبدی , آخرین عضو گروه عقرب سیاه اعدام شد فیلم و عکس , آخرین فیلم هدیه تهرانی با فروتن

 

در همین حال خانم "والیری اموس"، هماهنگ کننده امور انسان دوستانه در سازمان ملل متحد امروز سه شنبه وارد دمشق شد تا درباره شهروندان غیرنظامی محاصره یا آواره شده با مقامات سوریه رایزنی کند.

خبرگزاری رسمی سوریه هم گزارش هایی درباره دستگیری ، کشف مهمات و تسلیم شدن تعدادی از "تروریست های مسلح" در مناطق مختلف این کشور منتشر کرد./عصرایران

 


ویدیو : آخرین خبرها از سوریه: فیلم های طرفین درگیر علیه یکدیگر / گرسنگی در حلب