آخرین جمعه سال با فیلم های دیدنی :     فیلم های سینمایی و تلویزیونی «خدا جیرجیرك ...



 

دانلود فیلم آخرین روز سال , فیلم آخرین سامورایی , دانلود فیلم آخرین خون جمشید هاشم پور

 

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «خدا جیرجیرك ها را دوست می دارد»، «پدربزرگ گمشده»، «حدس بزن چه كسی برای عید می آید»، «سفر بخیر»، «سبك چوی لی»، «دردسر»، «لبه تیغ»، «تایتانیك»، «حكمرانی ظالمان»، «نینجا»، «آخرین مرد مقاوم»، «تله مرگ»، «عزیزم افسردگی گرفته»، «راز فضایی ها»، «گنج خانه سفید»، «یك اسم»، «در انتظار ناخدا»، «خواب آرام»، «امن ترین جای دنیا»، «اژدهای ماردوش»، «سارا كوچولو»، «حبس شدگان»، «عروس فراری»، «رونین» و... پنجشنبه و جمعه از شبكه های مختلف سیما پخش می شود.

 

 

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «خدا جیرجیرك ها را دوست می دارد»، «پدربزرگ گمشده»، «حدس بزن چه كسی برای عید می آید»، «سفر بخیر»، «سبك چوی لی»، «دردسر»، «لبه تیغ»، «تایتانیك»، «حكمرانی ظالمان»، «نینجا»، «آخرین مرد مقاوم»، «تله مرگ»، «عزیزم افسردگی گرفته»، «راز فضایی ها»، «گنج خانه سفید»، «یك اسم»، «در انتظار ناخدا»، «خواب آرام»، «امن ترین جای دنیا»، «اژدهای ماردوش»، «سارا كوچولو»، «حبس شدگان»، «عروس فراری»، «رونین» و... پنجشنبه و جمعه از شبكه های مختلف سیما پخش می شود

.

شبكه یك

ساعت ۱۶ روز جمعه فیلم تلویزیونی «خدا جیرجیرك ها را دوست می دارد» از شبكه یك سیما پخش می شود.

پسربچه ای به نام حسن علاقه مند است كه مكبر مسجد محل باشد. او با تلاش بسیارخود را برای این كار آماده می كند و در رقابت با سایر دوستانش قرار می گیرد و در این راه موقعیت های طنز فراوانی رخ می دهد.

 

شبكه دو

فیلم تلویزیونی «پدربزرگ گمشده» هم روز پنجشنبه ساعت ۱۴:۳۰ از شبكه ۲ سیما پخش خواهد شد.

پیرمردی در شب عید تصمیم می گیرد ماهی قرمزی را كه برای نوه اش خریده ازخانه خود در كرج به تهران بیاورد تا او را خوشحال كند. پیرمرد می خواهد برای رسیدن به خانه پسرش با مترو به تهران بیاید، اما دخترش برای وی ماشینی كرایه می كند تا او را به در خانه برادرش برساند. در راه تهران ماشین تصادف كرده و پیرمرد كه طاقتش را از دست داده تصمیم می گیرد تا خود به خانه پسرش برود و از ماشین پیاده می شود.

مینا نوروزی فرد، مهرداد فلاحتگر و محمد حاج حسینی در فیلم تلویزیونی «پدربزرگ گمشده» به كارگردانی برهان هدایت پور و تهیه كنندگی حجت الله سیفی به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم تلویزیونی «حدس بزن چه كسی برای عید می آید» هم روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ از شبكه ۲ سیما پخش می شود.

بابك، پسر ۱۶ ساله ای است كه خود را برای كنكور آماده می كند به این دلیل با خانواده اش به سفر نوروزی نمی رود تا از موقعیت كمال استفاده را ببرد، اما خانواده اش برای تنها نماندن او، از دایی پیمان مردی ۵۰ ساله مجرد و باستان شناس می خواهند نزد او بیاید. پیمان پس از سال ها به تهران و نزد بابك می آید و تمام نقشه های بابك نقش بر آب می شود.

فیلم سینمایی «سفر بخیر» به كارگردانی داریوش مؤدبیان و تهیه كنندگی داریوش مؤدبیان و علی اصغر اوجانی هم روز جمعه ساعت ۲۳ از شبكه ۲ سیما پخش می شود.

اكبرآقا كه در یزد شیرینی پزی دارد، از ترس دردسرهای بچه دار شدن، تن به ازدواج نمی دهد، در صورتی كه برادر كوچكش اصغرآقا در اصفهان دارای همسر و چند فرزند قد و نیم قد است. اصغرآقا طی تماسی دعوت می كند تا اكبر برای متاهل شدن و ضمنا انجام كاری به اصفهان برود.

اكبر عبدی، زنده یاد حمیده خیرآبادی، زنده یاد پروین سلیمانی و داریوش اسدزاده در فیلم سینمایی «سفر بخیر» به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش كرده اند.

 

شبكه ۳

فیلم سینمایی «سبك چوی لی» به كارگردانی مینگ سینگ وونگ ساعت ۱۰:۳۰ از شبكه ۳ سیما باز پخش می شود.

فیلم تلویزیونی «دردسر»هم ساعت ۱۹ روی آنتن شبكه ۳ سیما می رود.

قربان پسر شهرستانی كه در تهران در یك خیاطی كار می كند عاشق دختری می شود كه در همسایگی كارگاه آنها در یك آموزشگاه رفت و آمد دارد. همه با ازدواج او مخالفت می كنند. مینا خواستگاری سمج دارد كه عصبانیت خانواده اش را برمی انگیزد و این امر باعث می شود تا قربان با او درگیر شود.

فیلم سینمایی «لبه تیغ» به كارگردانی لی آماهوری هم ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبكه ۳ سیما می رود.

داستان این فیلم با بازی آلك بالدوین و آنتونی هاپكینز درمورد یك میلیونر و دو مرد سر در گم است كه بدون تجهیزات در یك حادثه هوایی درجنگلی سرگردان می شد و مجبور می شوند برای بقا با زندگی دست و پنجه نرم كنند. یك خرس قوی در طول داستان به دنبال آنهاست و یكی از آنها را از پا در می آورد و در نهایت با نقشه ای كه می كشند خرس را از پا در می آورند.

فیلم سینمایی تایتانیك به كارگردانی شان وان دیك نیز روز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ از شبكه ۳ سیما باز پخش می شود.

فیلم سینمایی «حكمرانی ظالمان» به كارگردانی چائو بینسوجان وو هم روز جمعه ساعت ۱۴:۳۰ از شبكه ۳ سیما پخش خواهد شد.

گروه «سنگ تیره» در پی به دست آوردن بقایای جسد استاد بزرگ هستند كه قرن ها پیش از دنیا رفته است. آنها معتقدند كه هر كس آن بقایا را در اختیار داشته باشد، می تواند بر همه هنرهای رزمی حكمرانی كند.

فیلم سینمایی «نینجا» به كارگردانی ایساك فلورنتین روز جمعهساعت ۱۹ از شبكه ۳ سیما پخش می شود.

استاد نینجا در مدرسه رزمی خود به دنبال برگزیدن جانشینی شایسته برای خود است. «گسی» پسربچه یتیم استرالیایی الاصلی است كه سال ها پیش به مدرسه استاد آمده و مورد نظر اوست. ولی «ماسازوكا» جوان ماجراجو و بدطینتی است كه در پی آن است تا با به دست آوردن صندوق حاوی آخرین میراث جنگجویان نینجا، جانشین استاد شود.

 

شبكه ۴

فیلم سینمایی «آخرین مرد مقاوم» روز پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ از شبكه ۴ سیما بازپخش می شود.

بروس ویلیس در فیلم سینمایی « آخرین مرد مقاوم » به كارگردانی والتر هیل بازی كرده است.

فیلم سینمایی «تله مرگ» به كارگردانی سیدنی لومت روز جمعه ساعت ۱۲:۳۰ از شبكه ۴ سیما پخش می شود.

داستان فیلم با بازی مایكل كین و كریتوفر ریو محصول سال ۱۹۸۲ آمریكا درمورد سیدنی برول (مایكل كین) نمایشنامه نویسی است كه پس از شاهكارش به نام «بازی قتل» دیگر نتوانسته است اثر موفقی بیافریند. او یك شب بعد از اجرای ناموفق آخرین نمایشنامه اش به خانه باز می گردد، در حالی كه نمایشنامه ای از سوی یكی از دانشجویان خودش به نام «تله مرگ» دریافت كرده است. سیدنی پس از خواندن نمایشنامه متوجه می شود با اثر فوق العاده ای روبه رو شده و به همسرش به شوخی پیشنهاد می كند تا پس از كشتن دانشجو نمایشنامه را به نام خود ارائه دهد. این شوخی پس از آن كه می فهمد دانشجو نمایشنامه را به هیچ كس نشان نداده و این تنها نسخه موجود است، جدی تر می شود.

فیلم سینمایی «عزیزم افسردگی گرفته» روز جمعه ساعت ۲۰:۳۰ درقالب برنامه «سینما ۴» از شبكه ۴ سیما پخش می شود.

میكیو پس از مدت ها كارفشرده، دچار افسردگی می شود. همسرش هارو به اجبار او را نزد پزشك می فرستد كه منجر به تشخیص بیماری افسردگی می شود. هارو كه خود در نقاشی های داستانی دستی ماهر داشته، در مجله كار می كند؛ كار را برای مدتی كنار گذاشته رو به مطالعه می آورد تا این بیماری و راه های درمان آن را بهتر بشناسد.

 

شبكه تهران

انیمیشن «راز فضایی ها» روز پنجشنبه ساعت ۱۳:۳۰ درقالب برنامه «تماشاخانه» از شبكه تهران پخش خواهد شد.

«بن» در سیاره قدرت متوجه اتفاقات عجیب و غریبی می شود. ولی به هیچكس چیزی نمی گوید. تا این كه تتریكس می آید و به او خبر می دهد كه موشك به طور عمد خراب شده و آنها با هم به دنبال موشك می روند.

فیلم تلویزیونی «گنج خانه سفید» ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه از شبكه تهران باز پخش می شود.

سیاوش خیرابی، شهرزاد كمال زاده، افشین سنگ چاپ، داریوش اسدزاده، محسن زهتاب، آتش تقی پور و مجید علی زاده درفیلم تلویزیونی «گنج خانه سفید» به كارگردانی شاهد احمدلو و تهیه كنندگی حسین طاهری بازی كرده اند.

ساعت ۱۳:۳۰ روز جمعه هم فیلم تلویزیونی «یك اسم» از شبكه تهران پخش می شود.

مریم و حامد زن و شوهری هستند كه بچه دار نمی شوند و قرار است به طریق روش IVF بچه دار شوند. آنها برای این عمل راهی می شوند، ولی در راه تصادف كرده و حامد می میرد. زنی به نام مستوفی به آنها كمك می كند و حامد را به بیمارستان می رساند. مریم بعد از چند روز به دیدن دكترش نوشین می رود و از او می خواهد كه عمل را انجام دهد.

 

شبكه شما

فیلم تلویزیونی «در انتظار ناخدا» به كارگردانی ابوالفضل شكیبا و تهیه كنندگی جلیل شعبانی، از تولیدات صدا و سیمای مركز خلیج فارس، امشب ساعت ۲۳ از شبكه شما پخش می شود.

ذبیح خواستگار مادر موسی، لیلا است و موسی اعتراضش را به او نشان می دهد، چرا كه اعتقاد دارد پدرش ناخدا بوده و ذبیح راننده ساده ای بیش نیست و لیاقت جایگزینی پدر او را ندارد. به گمان موسی پدرش زنده است و روزی باز می گردد.

ساعت ۱۳:۳۰ روز جمعه هم فیلم تلویزیونی «خواب آرام» از شبكه شما پخش خواهد شد.

راغب مالك شركتی ساختمانی كه در كارش چندان صادق نیست، اخیرا دچار دردسر عجیبی شده است. او كه همسرش را از دست داده و به گمانش پسرش ماهان كه از دست پدر رنج های زیادی كشیده، در گذشته است با شخصی ناشناس روبه رو شده كه به شكل تلفنی او را تهدید به افشای اعمال ناصوابش می كند.

 

شبكه نمایش

شبكه نمایش هم روز پنجشنبه فیلم های «امن ترین جای دنیا»، «اژدهای ماردوش»، «سارا كوچولو»، «حبس شدگان»، «عروس فراری» و «رونین» را به ترتیب ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبكه نمایش پخش می كند.

روز جمعه هم فیلم های «آسانسور»، «بامبی»، «نامادری»، «پلیس آهنین»، «دیوار آتش» و «حیثیت» به ترتیب در ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از این شبكه پخش می شود.... /

گزارش : جام جم آنلاین 


ویدیو : آخرین جمعه سال با فیلم های دیدنی