آتیلا پسیانی همراه با بازیگران مطرح اروپا روی صحنه می‌رود :   آتیلا پسیانی ...



آتیلا پسیانی , البوم تصاویر زیبای آتیلا پسیانی , آتیلا پسیانی و همسرش

 

آتیلا پسیانی همراه با بازیگران مطرح اروپا روی صحنه می‌رود

نمایش «آنتیگونه» به کارگردانی همایون غنی‌زاده با حضور بازیگران مطرح تئاتر کشور استونی و آتیلا پسیانی از اواخر مردادماه در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌‌رود.

به گزارش مهر، نمایش «آنتیگونه» اثری است که همایون غنی‌زاده آن را با حضور بازیگران مطرح تئاتر استونی در بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه برد. این نمایش در بخش‌های کارگردانی، نویسندگی و بازیگری مرد مسابقه بین‌الملل جشنواره بیست و هشتم نامزد دریافت جایزه بود و جایزه بازیگری زن مسابقه بین‌الملل را از آن خود کرد. قرار است غنی‌زاده این اثر نمایشی را از اواخر مردادماه در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد و از اواسط اجرا آتیلا پسیانی جایگزین یکی از بازیگران خارجی این نمایش شود.

«آنتیگونه» با بالانویس فارسی برای مخاطبان اجرا می‌شود و پسیانی از زمان حضور در اجرا دیالوگ‌های خود را به زبان فارسی بیان می‌کند. نمایش «آنتیگونه» که با حضور غنی‌زاده در کشور استونی تولید شد در کشورهای فنلاند و استونی چندین اجرا داشت و طبق برنامه‌ریزی کمپانی تولیدکننده در کشورهای مختلف اروپایی نیز اجرا می‌شود. بازیگر مرد نمایش «آنتیگونه» برای بازی در این نمایش به عنوان بازیگر سال تئاتر استونی انتخاب شد./مهر


ویدیو : آتیلا پسیانی همراه با بازیگران مطرح اروپا روی صحنه می‌رود