‌امشب وقت خداحافظی نیست؛ پیروزی از شما، پای کوبی از ما :   اخبار ورزشی - ‌امشب ...



پیروزی ترامپ , مهمان امشب دورهمی , مهمان امشب خندوانه

 

اخبار ورزشی - ‌امشب وقت خداحافظی نیست؛ پیروزی از شما، پای کوبی از ما

ما امشب به هیچ عنوان دلمان نمی‌خواهد آخرین بازی تیم ملی‌مان را شاهد باشیم. دوست داریم بازهم صبح فردا از کی روش و شاگردانش در برزیل خبر به گوشمان برسد. می‌خواهیم فردا از قبراق بودن بچه‌ها جویا شویم نه از گریه‌ها و بغض‌های دوست داشتنی‌شان!

هرجا که قدم می‌زنیم، به هرجا که نگاه می‌کنیم، همه چیز رنگ و بوی فوتبال به خود گرفته است. درست مثل روز بازی با آلبی سلسته، روزی که به خود افتخار کردیم. حالا امروز چند ساعت مانده به سومین بازی ما، بازهم همه از فوتبال می‌گویند.

به گزارش ایسنا، چند ساعت دیگر سربازان دوست داشتنی وطن بازهم با ساق پاهای خود برای دل 75 میلیون عاشق خواهند جنگید. یوز دوست داشتنی امشب به مصاف تیمی از قلب اروپای شرقی می‌رود، در حالی که اینجا قلب‌ها می‌تپد برای یک گل، یک برد و یک صعود تاریخی. صعودی که نمی‌دانیم چقدر انتظارش را کشیدیم، امشب به یاری خدا رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.

لحظه به لحظه که به بازی نزدیک می‌شویم استرس میان مردم بیشتر می‌شود، این مردم بزرگی تک تک شاگردان کی روش را باور کرده‌اند و توقع‌شان بالا رفته است. این مردم امشب به کمتر از پیروزی قانع نیستند و شاید فقط صعود می تواند مرهمی باشد بر زخم های بازی با آرژانتین. فقط پیروزی و صعود است که می‌تواند فکر آن خطای مسلم روی اشکان را از یادها ببرد. فقط رسیدن به فرانسه است که می‌تواند ذهن درگیر مردم ما را از خوردن گل در دقیقه 92 آن هم با شوت بهترین فوتبالیست دنیا آرام کند.

ما امشب به هیچ عنوان دلمان نمی‌خواهد آخرین بازی تیم ملی‌مان را شاهد باشیم. دوست داریم بازهم صبح فردا از کی روش و شاگردانش در برزیل خبر به گوشمان برسد. می‌خواهیم فردا از قبراق بودن بچه‌ها جویا شویم نه از گریه‌ها و بغض‌های دوست داشتنی‌شان!

بلیط بازگشت به تهران باید پاره شود و آنقدری دور ریخته شود که حالا حالاها به دست سرپرست تیم ملی نرسد!

امشب ما به ساق پاهای شما مثل دو بازی قبلی باور داریم. شما کم نگذاشتید، خیلی بودید، کم نیاوردید، همه چیز داشتید جز اقبال. امشب باید همه چیز را به نفع خود کنید، حتی اقبال و شانس را تا دیگر چیزی برای حریف باقی نماند.

‌خیابان‌های شهر همه شادی فریاد می‌کنند، امشب به یاری خدا بعد از ساعت 22:30 همه دور هم جمع می‌شویم و بازهم افتخار خواهیم کرد به شما، شمایی که از جان مایه گذاشته‌اید و تا همین جا هم یک خوشی از ته دل برای مردم فراهم ساخته‌اید.

اما به سبب همین خوب بودن شماست که دوست نداریم مثل اسپانیا، ایتالیا، انگلیس مغرور و تیم های دیگر که هرکدام برای خود ارج و قربی داشته‌اند با جام وداع کنید. امشب وقت خداحافظی نیست، تازه امشب وقت سلامی دوباره به برزیل و جام بیستم است.

شما شاگردان مردی هستید که مرد روزهای سخت است. روزهای سخت، انسان را سخت می‌سازد و حالا شما ساخته شده‌اید برای خلق یک حماسه بی نظیر. حماسه‌ای که انتخاب بهترین در آن بسیار سخت است، حماسه‌ای که مدت‌هاست منظرش بودیم، حماسه‌ای که چند ساعت دیگر انتظارها را می‌شکند.

امروز چهارشنبه، چهارمین حضور ملی پوشان در جام جهانی، همه چشم انتظار چهار امتیازی شدن یوز دوست داشتنی هستیم.

فردا روز ماست، فردا از صعود خواهیم گفت. 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو : ‌امشب وقت خداحافظی نیست؛ پیروزی از شما، پای کوبی از ما