یک فرد مسلح دیگر نزدیک کاخ سفید بازداشت شد :  اخبار بین الملل -  یک فرد مسلح ...



موهای سفید قوی تر از موهای دیگر هستند , نام دیگر جگر سفید , دیگر با موهای سفید خداحافظی کنید


 اخبار بین الملل -  یک فرد مسلح دیگر نزدیک کاخ سفید بازداشت شد

سرویس مخفی کاخ سفید روز چهارشنبه برای چندمین بار در دو ماه اخیر یک فرد مسلح را در نزدیکی محوطه محل اقامت رئیس‌جمهور آمریکا بازداشت کرد.

به گزارش فارس، شبکه ای‌بی‌سی روز چهارشنبه گزارش داد سرویس مخفی کاخ سفید یک فرد مسلح را در نزدیکی محل اقامت «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا بازداشت کرده است.

بنا بر این گزارش، این فرد که اهل منطقه لوا آمریکا است، در خودروی خود که در نزدیکی کاخ سفید پارک شده بوده، مهمات نیز به همراه داشته است.

یک مقام نهادهای انتظامی آمریکا هم به روزنامه نیویورک‌تایمز گفته است که این فرد مدعی شده که از او خواسته شده تا با سفر به واشنگتن، به کاخ سفید برود.

به گفته مقامات آمریکایی، «رناع کافیم» 41 ساله شخصا به سمت نیروهای امنیتی کاخ سفید رفته و سپس بازداشت شده است. یک مقام ارشد انتظامی به نیویورک‌تایمز گفته است: «او گفت که کسی به وی گفته است که باید به کاخ سفید بیاید، او هم به همین منظور به واشنگتن آمده است. افسران از وی بازجویی کردند و متوجه شدند که باید تحقیقات در این زمینه ادامه یابد، چراکه به نظر می‌رسد مشکلی در کار است.»

در دو ماه اخیر این چندمین مورد بازداشت افراد مسلح در نزدیکی یا حتی داخل محوطه کاخ سفید بوده است. رسوایی نفوذ امنیتی به کاخ سفید موجب شد رئیس سرویس مخفی کاخ سفید از سمت خود برکنار شود.


 اخبار بین الملل - فارس


ویدیو : یک فرد مسلح دیگر نزدیک کاخ سفید بازداشت شد