گران‌ترین بازیگران مرد سال 2012 +عکس :   1. تام کروز     تام کروز بازیگری ...



 

1. تام کروز

 

گران ترین بازیگران ایرانی , دستمزد گران ترین بازیگران ایرانی را بدانیم , گران قیمت ترین ماشین دنیا

 

تام کروز بازیگری که زمان جوانی محبوبیت زیادی داشت، با این حال هنوز هم جذابیت داشته و طرفداران خودش را دارد خصوصا وقتی که در فیلم ماموریت غیرممکن: پروکتل روح بازی کرد و به خاطر دستمزدش در لیست ما قرار گرفت. مجموع کل پولی که برای این فیلم گرفت 22 میلیون دلار بود درحالیکه در این سال در فیلم های دیگری نیز بازی کرد.

 

2- تیم الن

 

گران ترین , گران ترین گوشی دنیا , گران ترین ماشین دنیا

 

آخرین کار او صداپیشگی Buzz Lightyear در داستان اسباب بازی 3 بود. او در Home Improvement Show و آخرین روزهای یک مرد نیز بازی کرد. او در مجموع 22 میلیون دلار دریافت کرد که با یک فیلم تام کروز برابری می‌کند.

 

3- مارک والبرگ

 

 

گران قیمت ترین خانه های جهان , گران ترین هتل های ایران , بهترین و گران ترین سیگار های جهان

 

او زمانی که مدل بود ثابت قدم و مداوم در این زمینه درخشید تا وقتیکه اولین قدمش را به صحنه هالیوود گذاشت و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین بازیگران شد. او برنامه های تلویزیونی زیادی نظیر  Empire، Entourage و How to Make it in America را اجرا کرد. او در دو فیلم پرفروش «مردگان» و «مبارز» نیز بازی کرد. او هم اکنون برای فیلم جدیدش Contraband and Ted آماده می‌شود. مجموع دستمزد کل فیلم هایش 28 میلیون دلار بود.

 

4- رابرت داونی جونیور

 

 

گران ترین فلفل جهان , 6 گران ترین غذا و نوشیدنی جهان , گران ترین خودروهای ایران

 

او مرد اول فیلم مرد آهنی،‌ تندر استوایی و شرلوک هولمز: بازی سایه ها محسوب می‌شود. علاوه بر مشکلات شخصی و اعتیاد به مواد و الکل، او به خاطر همراهی و همکاری همسرش سوزان داونی توانست بر این مشکلات فائق آید و توانست درآمدش را به 31 میلیون دلار برساند.

 

5- بن استایلر

 

گران ترین برند کفش , ملبورن گران ترین شهربرای بچه دار شدن , ملبرن گران ترین کشور برای بچه دار شدن

 

اگرچه او در لیست ما جزو اولین نفرها نیست اما یکی از کسانی است که تعداد زیادی فیلم در یک سال بازی کرده و 34 میلیون دلار درآمد داشته است. او بازیگر فیلم های سری فیلم های موزه در شب؛ مجموعه ملاقات با والدین، ماداگاسکار 3 و.... است.

 

6- تام هنکس

 

 

ملبورن گران ترین کشور برای بچه دار شدن , تصاویر گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان , گران ترین هتل های اروپا

 

آخرین فیلمی‌ که تام هنکس برای  آن کمتر از 100 میلیون دلار گرفت فیلمی‌ بود که او شایستگی اش را داشت و باعث معروف شدنش شد. از این رو بیشتر دستمزدش که 35 میلیون دلار می‌شود را از صداپیشگی داستان اسباب بازی کسب کرد.  او به خاطر فیلم های کلاسیکی نظیر فارست گامپ، فیلادلفیا، آپولو 13 و بی خوابی در سیاتل نیز شهرت دارد. علاوه بر اینکه بازیگر گرانی است به خاطر سودی که عاید صنعت سینما کرده و استعدادی که از خود نشان داده، بزرگ ترین بازیگری است که در تمام دوران ها درخشیده است.

 

7. ویل اسمیت

 

گران ترین دامینی های فروخته شده در جهان , تصاویری از گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان , با گران‌ ترین ساعت‌ های دنیا آشنا شوید

 

مجموع درآمد او 36 میلیون دلار است و دلیلش هم تمرکز کردنش بر تهیه کنندگی فیلم های پرفروش در سال های گذشته بوده است،‌ که شامل فیلم های کودکان مثل بچه کاراته باز که پسرش هم «جیدن اسمیت» در آن بازی کرد، و فیلم دیگری برای دخترش «ویلو اسمیت»  به نام فیلم آنی. درگذشته او در فیلم های مثل افسانه، Hitch و در جستجوی خوشبختی بازی کرد.

 

8. آدام سندلر

 

گران ترین کت جهان عکس , گران ترین شهرهای اروپا , معروف ترین بازیگران خارجی مرد

 

او نه تنها برای بازی در فیلم های درام و خصوصا فیلم های کمدی به شهرت رسیده، بلکه تهیه کننده و در کار ضبط و نیز یک پدر می‌باشد. فیلم های پرفروشی که او در آنها بازی کرده عبارتند از: Longest Yard، بیلی مادیسون، گیلمور خوشحال و Waterboy. آخرین فیلمی‌ که در آن بازی کرد نیز Just Go with It بود که علی رغم بی توجهی منتقدان به آن 214 میلیون دلار فروش داشت و آدام سندلر نیز بیشترین دستمزدش را برای این فیلم گرفت. باوجود این در آخرین دستمزدش توانست 40 میلیون دلار درآورد.

 

9. جانی دپ

 

گران‌ترین برندهای پوشاک جهان , معروف ترین بازیگران مرد هالیوودی , گران قیمت ترین پنیر جهان

 

او در اغلب فیلم هایی که درآمد زیادی کسب کرده سزاوارش بوده. سود خالص درآمد زیاد جانی دپ 7.6 بیلیون دلار  که 50 میلیون دلار آن دستمزدش بوده است. او توسط مجله پیپل به عنوان جذاب ترین مرد زنده در سال های 2003  و 2009  انتخاب شد. فیلم های اخیری که بازی کرده On Strangers، تانگو و جزایر کارائیب می‌باشد.

 

10. لئوناردو دی کاپریو

 

گران قیمت ترین پنیر جهان پنیر کازومارزو , عکس گران ترین گوشی , معروف ترین بازیگران خارجی

 

آخرین دستمزد او 77 میلیون دلار بود که او را تبدیل به گران ترین بازیگر امسال کرد. او به خاطر بازی در فیلم های مشهوری مثل تایتانیک، سرآغاز، شاتر آیلند و آخرین فیلمش جی ادگار بازی کرده که این فیلم آخرین فیلم پرفروشی است که در آن بازی کرده. او به تازگی وارد 38 سالگی شده و جدیدترین فیلمی‌ که قرار است در آن بدرخشد فیلم گتسبی بزرگ است که آرزوی هر بازیگری است در این فیلم بازی کند.

 


منبع:seemorgh.com  


ویدیو : گران‌ترین بازیگران مرد سال 2012 +عکس