«گاوخونی» در گروه هنر و تجربه : فیلم «گاوخونی» به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه‌کنندگی ...


فیلم «گاوخونی» به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه‌کنندگی علی معلم بعد از 12 سال دوباره در گروه سینماهای هنر و تجربه روی پرده می‌رود. خبرگزاری صبا: فیلم «گاوخونی» به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه‌کنندگی علی معلم بعد از 12 سال دوباره در گروه سینماهای هنر و تجربه روی پرده می‌رود.

گروه هنر و تجربه , گروه هنر و تجربه بابل , گروه هنر تجربه

آیین افتتاحیه فیلم گاوخونی؛ دوشنبه هفدهم خردادماه ساعت 20:30 در سینما فرهنگ برگزار خواهد شد و پس از امضای پوستر فیلم و دیدار با عوامل، رأس ساعت 21 اکران فیلم آغاز می‌شود.

فیلم «گاوخونی» اقتباسی از کتاب جعفر مدرس صادقی است و کابوس‌های جوانی را حکایت می‌کند که خاطرات پدر مرده‌اش، شهر زادگاهش یعنی اصفهان و رودخانه زاینده‌رود او را به مرز پریشانی می‌رساند. عزت‌الله انتظامی، بهرام رادان، سروش صحت و بهاره رهنما بازیگران اصلی فیلم هستند.

در مراسم افتتاحیه کارگردان فیلم، بهروز افخمی به همراه علی معلم تهیه‌کننده آن و بهرام رادان و عزت‌الله انتظامی بازیگران «گاوخونی» حضور خواهند داشت.

فیلم «گاوخونی» محصول سال 1381 حضور موفقی در جشنواره‌ها داشت. در بخش دو هفته کارگردانان جشنواره بین‌المللی کن به نمایش درآمد و در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره فجر هم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را برای انتظامی و جایزه ویژه هیات داوران را برای بهروز افخمی به ارمغان آورد.


ویدیو : «گاوخونی» در گروه هنر و تجربه