کی‌روش؛ مردی برای تمام فصول : مهمترین هدیه کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران صلابت ...


مهمترین هدیه کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران صلابت در بازی‌های حساس است. ورزش سه: سرمربی تیم ملی ایران در بازی‌های حساس توانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد و تفکراتش را می‌توان به خوبی در زمین مشاهده کرد.

کی‌روش در دیدار حساس مقابل کره‌جنوبی در مقدماتی جام جهانی، دیدار برابر آرژانتین و نیز اولین دیدار جام ملت‌ها برابر بحرین یک تیم فوق‌العاده را به زمین فرستاد و برنامه‌ریزی خوبی برای کنترل جریان بازی داشت.

"تیم" بودن نکته‌ای که می‌توان به وضوح آن را در تیمی که کارلوس کی‌روش جمع کرده مشاهده کرد و او نشان داد بازی دادن و بازی گرفتن از شاگردانش را به خوبی بلد است. تمام شاگردان کی‌روش او را قبول دارند و این اعتماد در بین آنها به سرمربی وجود دارد و همین عاملی است که باعث شده تیم ملی ایران علیرغم نداشتن ستاره، یک تیم واقعی باشد که برای پیروزی می‌جنگدد و همه این‌ها را کارلوس کی‌روش مطمئنا به روح تیم ملی دمیده است.

باید دید تیم کارلوس کی‌روش علیرغم مشکلات فراوان در راه آماده‌سازی و حضور در جام ملت‌ها می‌تواند به رویای ایران برای قهرمانی جامه عمل بپوشاند یا...

با کی‌روش هیچ چیز دور از دسترس نیست؛ این حسی است که ما امروز داریم. اگرچه در ایران، مثل همیشه اغلب همکاران در انتظار اولین شسکت سرمربی تیم ملی هستند.


ویدیو : کی‌روش؛ مردی برای تمام فصول