کنایه سنگین معاون رییس جمهور به احمدی نژاد؟/ مگر جناب احمدی نژاد تا به حال از "واژه" فتنه استفاده کرده اند؟ :



آقای تاج الدینی! رییس را "سرزنش" می کنید؟

مگر جناب احمدی نژاد تا به حال از "واژه" فتنه استفاده کرده اند؟/ کنایه سنگین معاون رییس جمهور به احمدی نژاد؟

 

سو قصد به رییس جمهور احمدی نژاد , مراسم ازدواج دختر معاون اول احمدی نژاد , احمدی نژاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب  :  جناب آقای میرتاج الدینی معاون رییس‌جمهور در اجرای قانون اساسی و مسئول امور روحانیت ریاست جمهوری در تازه ترین اظهارنظر خود، از برخی شخصیت‌هایی که تا کنون یک‌بار هم کلمه "فتنه" را به زبان نیاورده‌اند انتقاد کرده اند.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب»؛ ایشان با بیان اینکه "برخی از فتنه‌گران اکنون قصد بازگشت به صحنه سیاسی کشور را دارند"، تصریح کرد: برخی از افراد بی‌بصیرت و شخصیت‌های سیاسی هستند که یکبار هم کلمه "فتنه" را به زبان نیاورده‌اند و با وجود روشنگری‌های بسیار این وقایع را صرفا یک حادثه انتخاباتی یا بحران نامیده‌اند. این در حالی است که مقام معظم رهبری بارها این موضوع را تبیین کرده و گفته‌اند وقتی نویسندگان غربی خاطراتشان را بنویسند مشخص می‌شود در فتنه 88 چه توطئه‌های عظیمی علیه نظام اسلامی شده که از 15 سال پیش برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند.

پس از مطالعه این اظهارات، هر خواننده ای، بی درنگ منظور اصلی جناب ایشان را درک می کند. قطعاً در وهله نخست جریان منتقدین و مخالفان دولت و در راس آن ها آقای هاشمی رفسنجانی ، مورد نظر آقای معاون است ، اما کسانی که اخبار مربوط به دولت را طی سالهای اخیر دنبال کرده اند نیز می دانند این "سرزنش" شامل افراد دیگری می شود که اتفاقاً همکار آقای تاج الدینی هستند!

قطعاً جناب آقای تاج الدینی که فردی منصف و صاحب منطق هستند، تصدیق می فرمایند که جناب آقای احمدی نژاد، خود یکی از افرادیست که تا به حال، یکبار هم از واژه "فتنه" استفاده نکرده اند.

این در حالی است که اتفاقات و حوادث مربوط به انتخابات دور دهم که به "فتنه 88" مشهور شده ، به خاطر انتخاباتی بوده که محمود احمدی نژاد در آن پیروز شده است، در واقع او [احمدی نژاد] خود یکی از ابعاد و رئوس شکل گیری این اتفاقات بوده است.

احمدی نژاد پاسخگو باشد

علی مطهری نماینده مردم تهران نیز بارها با تایید این تحلیل گفته است: استفاده از جملات و اتهامات تند محمود احمدی نژاد در مناظره های مشهور، یکی از دلایل اصلی بروز فتنه 88 بوده است.رئیس جمهور هم باید درباره نحوه مناظره خود با موسوی که آغاز این ماجراها بود و به طور کلی درباره رفتار انتخاباتی خود به ملت پاسخگو باشد.

او همچنین برگزاری جشن حامیان دولت (که با جنجال صداوسیما و زیر نویس پی در پی، وعده داده می شد) در میدان ولیعصر (عج) ، با استفاده از عبارات خاص، باعث تهییج بیشتر هر دو سوی این نزاع  شد.

مطهری تاکید کرده: اگر بناست به اتهامات مقصران بپردازیم رئیس جمهور خود یکی از این افراد است و باید به طور همزمان اتهامات موسوی و اتهامات احمدی نژاد در این قضیه بررسی شود. چون دو طرف در ایجاد این حوادث مقصر هستند.

حال، پس از گذشت 3 سال از این واقعه در حالی جناب تاج الدینی، کسانی که از واژه "فتنه" استفاده نکرده را سرزنش می کنند که رییس او (محمود احمدی نژاد و دوستانش من جمله آقای مشایی) خود یکی از افرادیست که تا به حال از این واژه استفاده نکرده است، با این حال خوب است آقای تاج الدینی پاسخ دهند آیا جناب رییس جمهور نیز مشمول این سرزنش و انتقادات  می شوند یا خیر؟

خوب است از جناب آقای تاج الدینی پرسش شود که این اظهارنظر، عامدانه از سوی ایشان بیان شده یا سهوآً و بدون در نظر گرفتن ابعاد مختلف این سخن، چنین جمله ای بر زبان رانده شده است! که اگر نظریه اول صحت داشته باشد، دیر یا زود باید منتظر پایان ریاست اقای تاج الدینی بود، چرا که سابقه آقای احمدی نژاد نشان داده که ایشان انتقاداتی چنین، آنهم از داخل دولت را برنمی تابند./انتخاب

 


ویدیو : کنایه سنگین معاون رییس جمهور به احمدی نژاد؟/ مگر جناب احمدی نژاد تا به حال از "واژه" فتنه استفاده کرده اند؟