کلیپ تبلیغاتی جالب با حضور مسی و کوبی : دو ستاره دو ورزش مختلف، لیو مسی ستاره ...


دو ستاره دو ورزش مختلف، لیو مسی ستاره دنیای فوتبال و کوبی براینت اعجوبه دنیای بسکتبال در کلیپ تبلیغاتی ترکیش ایرلاینز به رقابت با هم پرداختند، البته رقابت آنها ورزشی نبود، بلکه آنها راه دیگری برای شکست دادن یکدیگر پیدا کردند: گرفتن عکس از خود در مکان های مختلف دنیا!           پادشا: دو ستاره دو ورزش مختلف، لیو مسی ستاره دنیای فوتبال و کوبی براینت اعجوبه دنیای بسکتبال در کلیپ تبلیغاتی ترکیش ایرلاینز به رقابت با هم پرداختند، البته رقابت آنها ورزشی نبود، بلکه آنها راه دیگری برای شکست دادن یکدیگر پیدا کردند: گرفتن عکس از خود در مکان های مختلف دنیا!

شعارهای تبلیغاتی جالب , ایده های تبلیغاتی جالب , نمونه شعارهای تبلیغاتی جالب

  به گزارش پادشا به نقل از دیلی میل؛ در این رقابت بین مسی و براینت، مسی تصویری از خودش مقابل کلیسای سنت باسیل مسکو و تصویری با یک میمون در تایلند برای براینت می فرستد و در عوض براینت تصویری از خودش روی دیوار بزرگ چین و عکس دیگری در کنار شیری که او را می لیسد برای مسی می فرستد.

متن های تبلیغاتی جالب , عکسهای تبلیغاتی جالب , ایده های جالب تبلیغاتی

این بار مسی عکسی از خودش با ماهی های کوچک آبهای مالدیو ارسال می کند و براینت در آفریقای جنوبی با یک کوسه عکس می گیرد و برای مسی می فرستد.

در حالیکه مسی می خواهد مقابل مسجد آبی مشهور استانبول عکس بگیرد، ناگهان براینت پشت سر او ظاهر می شود و مثل عکس خراب کن ها شکلک درمی آورد.

تاثیر بکهام و هارت برای کلیپ تبلیغاتی اچ اند ام , تصاویر جالب تبلیغاتی , تصاویر تبلیغاتی جالب

ترکیش ایرلاینز در این تبلیغ با شعار "دنیای خود را وسعت ببخشید" از این ستاره های محبوب و مردمی استفاده کرده و ویدئوی آن بیش از 100 میلیون بار دیده شده است.

هر دوی این سوپراستارها در حال بهبود از مصدومیت های قبلی خود هستند. مسی بازیکن تیم بارسا در حال بهبود از جراحت ران است و تا ماه ژانویه آمادگی خود را بدست می آورد. براینت ستاره تیم لیکرز هم که مشکل آشیل داشته، برای بازی روز جمعه در ساکرامنتو آماده است.

عکس تبلیغاتی جالب , تیزر تبلیغاتی جالب , کلیپ تبلیغاتی عینک گوگل

جمله های تبلیغاتی جالب , جالب ترین تیزر تبلیغاتی , تیزرهای تبلیغاتی جالب

ساخت تیزر تبلیغاتی , هدایای تبلیغاتی , دستگاه حضور و غیاب

آژانس تبلیغاتی hba , آژانس تبلیغاتی , کلیپ

هدیه تبلیغاتی , بنر تبلیغاتی , کمپین تبلیغاتی


ویدیو : کلیپ تبلیغاتی جالب با حضور مسی و کوبی