کشور جدید «آمریسترالیا» کجاست؟! : امریکا و استرالیا در هم ادغام خواهند شد و ...


امریکا و استرالیا در هم ادغام خواهند شد و ابرقدرتی بنام آمریسترالیا را درست خواهند کرد!! خبرآنلاین: امریکا و استرالیا در هم ادغام خواهند شد و ابرقدرتی بنام آمریسترالیا را درست خواهند کرد!!

به نظر مسخره می آید؟ جوک ماه می است؟ شاید هم نه!

چرا که کمپین امضا و دادخواستی به صورت رسمی روی سایت کاخ سفید درست شده تا مردم به ادغام دو کشور استرالیا و امریکا رای دهند. برگزار کنندگان کمپین از اوباما خواسته اند تا کشور جدیدی را بعد از ادغام با استرالیا بنام Ameristralia ایجاد کند.

خبر جدید تعطیلی شنبه 8 آبان 95 مدارس کشور , قدیمی ترین کشور جهان کجاست , کشور آذربایجان کجاست

بخشی بنام We the people در سایت کاخ سفید از سال 2011 ایجاد شده تا مردم بتوانند درخواستها و دادخواستهای خود را مطرح کنند و تقاضا برای ادغام دو کشور نیز در همین بخش مطرح شده است.

آزادی ماری جوآنا، قانون علیه اسلحه، تشویق به جنگ ستارگان واقعی و انفجار ستارگان و درخواست انتشار دستورهای محرمانه کاخ سفید از جمله تقاضاهای مردمی بوده که در اینجا به ثبت رسیده است!

اگر یک دادخواست در عرض 30 روز بیش از 100 هزار امضا دریافت کند، یکی از کارمندان کاخ سفید آنرا بازبینی کرده و جوابیه ای رسمی منتشر می شود.

ابتکار جدید گلشیفته فراهانی برای بازگشت به کشور , بهترین کشور ها برای مهاجرت از لحاظ تجربه زندگی جدید , ورود سامانه بارشی جدید از شنبه به کشور

انفجار ستارگان به حد نصاب رسید اما بعدا یکی از مقامات علمی در کاخ سفید گفت امکان این کار وجود ندارد!! چرا که باید هزینه ای معادل $US850,000,000,000,000,000 هزینه شود.

ایجاد کننده دادخواست کشور جدید آمریسترالیا فردی از بورلی هیلز کالیفرنیا است که تاکنون 4646 امضا جمع کرده است و تا 24 ماه می باید 95354 امضای دیگر جمع کند.


ویدیو : کشور جدید «آمریسترالیا» کجاست؟!