کشف 735 گرم شیشه از داخل کمد لباس :   اخبار حوادث - مواد فروش خیابان هاشمی ...



طرز تهیه گوجه داخل شیشه , طبقه بندی داخل کمد لباس , داخل لباس شویی لک آب

 

اخبار حوادث - مواد فروش خیابان هاشمی به همراه معتادان دستگیر شد/کشف 735 گرم شیشه از داخل کمد لباس

رییس کلانتری 119 مهرآباد از دستگیری یك توزیع کننده مواد مخدر به همراه تعدادی از معتادان در منزل متهم در خیابان " هاشمی" خبر داد و گفت: در بازرسی از كمد لباس متهم 735 گرم شیشه کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمد امین ارباب‌پور رییس کلانتری 119 مهرآباد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به دستگیری یك قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در خیابان " هاشمی" در محدوده مهرآباد گفت: در تحقیقات دایره تجسس ماموران كلانتری مشخص شد که فردی به نام "شاهرخ " در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در این محدوده فعالیت گسترده ای دارد و اقدام به توزیع مواد مخدر در بخش های مختلف این محدوده می کند.

وی ادامه داد: در تحقیقات بعدی نیز مشخص شد که وی پس از ارتباط با قاچاقچیان مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را در مخفیگاهش انبار کرده است و همچنین در طبقه اول منزل متهم محل تجمع معتادان می باشد که نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و طی آن دستور بازداشت متهم و بازرسی از منزلش صادر شد و متعاقبا تیم های عملیاتی این یگان ضمن هماهنگی با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

کلانتر 119 مهرآباد در ادامه بیان داشت : عصر روز گذشته ماموران این یگان به محل اختفای متهم مراجعه و با زیر نظر گرفتن محل مشاهده كردند فردی برای تهیه مواد به منزل متهم مراجعه كرد كه در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه از سوی ماموران، متهم به همراه معتادانی كه در همان محل در حال مصرف مواد مخدر بودند، بازداشت شدند.

سرهنگ امین ارباب‌پور تصریح كرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم 795 گرم شیشه که به طرز ماهرانه ای در كمد لباس جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

رییس کلانتری 119 مهرآباد خاطر نشان کرد: ماموران متهم را به همراه معتادان در محل برای تكمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به كلانتری انتقال دادند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : کشف 735 گرم شیشه از داخل کمد لباس