کدام روش جراحی زیبایی بینی را انتخاب می کنید؟ : جراحی زیبایی صورت به آن دسته ...


جراحی زیبایی صورت به آن دسته از جراحی ها گفته می شود كه به منظور بهبود ظاهر شخص در غیاب هرگونه ناهنجاری كاركردی انجام می شود. اكثر افراد به اجزای چهره خود حتی اگر زیبا هم نباشند، عادت كرده اند و تغییر در شكل ظاهری شخص، اگرچه به زیباتر شدن وی هم بینجامد باعث بروز نوعی احساس بیگانگی و نامانوس بودن در اطرافیان می شود كه این امر می تواند اثر منفی بر بیمار داشته باشد. نکاتی که آرزو می‌کنید قبل از جراحی زیبایی بینی می‌دانستید , بعد از جراحی زیبایی بینی این نکات رو رعایت کنید , جراحی زیبایی بینی دکتر عباس پریسای، متخصص جراحی از روش های مدرن رینوپلاستی می گوید:

هزینه جراحی زیبایی بینی , جراحی زیبایی بینی معمولی , عمل جراحی زیبایی بینی کدام روش جراحی زیبایی بینی را انتخاب می کنید؟


جراحی زیبایی صورت به آن دسته از جراحی ها گفته می شود كه به منظور بهبود ظاهر شخص در غیاب هرگونه ناهنجاری كاركردی انجام می شود. اكثر افراد به اجزای چهره خود حتی اگر زیبا هم نباشند، عادت كرده اند و تغییر در شكل ظاهری شخص، اگرچه به زیباتر شدن وی هم بینجامد، باعث بروز نوعی احساس بیگانگی و نامانوس بودن در اطرافیان می شود كه این امر می تواند اثر منفی بر بیمار داشته باشد. بسیاری از جراحان، بیمارانی را كه تصویر ذهنی حقیقی و درستی از خود ندارند یا تا حدی از لحاظ روانی متغیرند را موارد مناسبی برای جراحی بینی نمی دانند یا دستكم به آن ها توصیه می كنند پیش از اقدام به جراحی زیبایی از مشاوره روانپزشكی استفاده كنند. دكتر عباس پریسای، متخصص جراحی (پلاستیك، ترمیمی) اطلاعاتی را در رابطه با جدیدترین تكنولوژی روز دنیا برای زیبایی و نحوه عملكرد و نتیجه چشمگیر آن در اختیار شما قرار می دهد.

دلایل پیچیدگی جراحی زیبایی بینی , جراحی زیبایی بینی گوشتی , جراحی زیبایی بینی استخوانی روش های جراحی بینی

برای انجام رینوپلاستی روش های متفاوتی وجود دارد. انتخاب روش درست بسته به فرم بینی بیمار و خواسته او از عمل جراحی درباره شكل و ابعاد بینی اش است. شما هم می توانید یكی از 2 روش رینوپلاستی داخلی یا خارجی را انتخاب كنید. در واقع می توان چنین گفت كه چیزی به نام رینوپلاستی استاندارد وجود ندارد. روش های موجود، بسیار متفاوتند و به چگونگی ناهنجاری های بینی وابسته هستند. شكل نوك بینی به اندازه موقعیت قسمت های مختلف آن بستگی دارد.


پس از جراحی زیبایی بینی چطور راحت بخوابیم , جراحی زیبایی بینی و ترمیم انحراف آن , نقش دنده‌ها در جراحی زیبایی بینی


مجله جراحی زیبایی بینی که جراحی نیست , رایج‌ترین دلایل جراحی زیبایی بینی , جراحی زیبایی بینی پلاستیک عوامل تاثیرگذار در نتیجه رینوپلاستی

یكی از عوامل مهم در میزان موفقیت رینوپلاستی، میزان سلامت بیمار و خون رسانی نسوج بینی و اطراف آن است. هرچه خون رسانی این بافت بهتر باشد، دستكاری آن راحتتر و احتمالا موفقیت آمیزتر بوده و ترمیم محل عمل نیز سریعتر و بهتر انجام می شود. همچنین هر چه بیمار متقاضی جراحی ترمیمی جوانتر باشد، عمل جراحی نتیجه بهتری خواهد داشت كه این امر به دلیل وضعیت بهتر خون رسانی بافت بینی در سنین پایینتر و نیز به دلیل وجود بافت چربی زیر جلدی بیشتر در آنهاست..

عمل زیبایی جراحی بینی , مقاله جراحی زیبایی بینی , مشکلات رایج پس از جراحی زیبایی بینی و راه حل آن‌ها انواع رینوپلاستی

بسته به نوع ترمیمی كه انجام می شود، جراحان از  2 روش رینوپلاستی داخلی و خارجی استفاده می كنند كه در داخل حفره بینی انجام می شود. پیداست كه به این ترتیب اثری روی پوست بیمار باقی نمی ماند و به همین دلیل رینوپلاستی داخلی پرطرفدارتر است اما این روش هم محدودیت هایی دارد. در مواردی كه ترمیم نسبتا وسیع بوده و نیاز به انجام كار زیادی روی استخوان و غضروف زیرین وجود دارد، معمولا روش رینوپلاستی خارجی یا باز ارجح است و امكان دستیابی به نتیجه بهتری را فراهم می سازد. استفاده از برش پوستی و ایجاد اسكار (جوشگاه یا جای زخم) ظریف روی صورت، برای بیمار ناخوشایند است. امروزه در زمینه استفاده از پروتز (عضو مصنوعی) در جراحی بینی پیشرفت های زیادی حاصل شده است. البته این روش جدیدی نیست و یكی از قدیمی ترین و مشهورترین موارد استفاده از آن توسط تیكو براهه، ستاره شناس دانماركی قرن شانزدهم میلادی بوده است. او پس از آنكه در یك دوئل بینی اش توسط شمشیر حریف قطع شد، یك قطعه طلا را به جای آن قرار داد! امروزه از موارد بهتری استفاده می شود كه تقریبا به همان نرمی غضروف طبیعی بینی هستند و هماهنگی رنگی بسیار خوبی با پوست بیمار دارند ولی به هر حال اغلب بیماران واكنش های روانی در برابر این مسئله نشان می دهند و نمی توانند یك قطعه پلاستیكی را به عنوان عضوی از بدن خود بپذیرند. به همین دلیل در بیشتر موارد بیماران ترجیح می دهند به جای پروتز از بافت پیوندی برای ترمیم بینی استفاده كنند و البته این انتخاب با علم به این مسئله انجام می شود كه نتیجه جراحی با بافت پیوندی معمولا به خوبی پروتز نخواهد بود.

با جراحی زیبایی بینی جوان‌تر شوید , جراحی زیبایی بینی که جراحی نیست , جراحی زیبایی بینی موفق همیشگی است عوارض رینوپلاستی

رینوپلاستی به طور كلی عمل جراحی با عوارض بسیار كم است. در واقع مهمترین و شایعترین عارضه رینوپلاستی، نارضایتی بیمار پس از دیدن نتیجه كار است!
همانگونه كه در بالا آمد، چگونگی تصویر ذهنی بیمار از خودش و البته میزان مهارت و تجربه جراح، نقش مهمی در دستیابی به زیبایی، آنگونه كه بیمار تصور می كند، دارد. تقریبا تمامی بیماران پس از جراحی دچار تغییرات و آسیب جزئی حس بویایی می شوند كه البته ناشی از دستكاری مخاط بویایی بینی حین جراحی است و در مواردی كه میزان این دستكاری زیاد باشد، بیمار تا مدتی بوهای مختلف را تشخیص نمی دهد. خوشبختانه تقریبا تمامی بیماران نیز پس از مدتی (كه از چند هفته تا چند ماه متغیر است) حس بویاییشان را به خوبی باز می یابند. همزمان با گسترش تمایل به بهره بردن از جراحی زیبایی بینی در میان مردم، این رشته از نظر تكنیكی نیز به پیشرفت های زیادی دست یافته و امروزه دست جراحان برای انجام تغییرات زیاد در شكل ظاهری بینی بسیار بازتر از گذشته است. بسیاری اینگونه جراحی ها را عمل های هنرمندانه می دانند كه اگر توسط پزشكی ماهر و باتجربه انجام شود، می تواند رضایت خاطر بیمار را به خوبی جلب كرده و حتی تاثیر مهمی بر زندگی او داشته باشد.




ویدیو : کدام روش جراحی زیبایی بینی را انتخاب می کنید؟