چند نکته برای دوری از مریضی در حین سفر : مریض شدن بخشی از زندگی روزمره است، ...


مریض شدن بخشی از زندگی روزمره است، و در سفر بودن باعث نمی شود که دیگر با آن مواجه نشوید. اتفاقا در سفر شما محیط های مختلف، آدمهای گوناگون و حشرات و حیوانات متنوعی را میبینید که هر کدام ممکن است برای شما ویروس یا بیماری انتقال بدهند. وب‌سایت گردالی: مریض شدن بخشی از زندگی روزمره است، و در سفر بودن باعث نمی شود که دیگر با آن مواجه نشوید. اتفاقا در سفر شما محیط های مختلف، آدمهای گوناگون و حشرات و حیوانات متنوعی را میبینید که هر کدام ممکن است برای شما ویروس یا بیماری انتقال بدهند.

10 نکته برتر برای کاهش وزن , چند نکته برای درس خواندن صحیح , چند نکته برای درس خواندن صحیح؛

تنها کاری که از دست شما بر می آید این است که احتمال دچار شدن به بیماری را به حداقل برسانید. مطلبی که پیش رو دارید چند تا از اساسی ترین نکات برای حفظ سلامتی و دوری از مریضی در حین سفر را برایتان بازگو می کند.

۱ . دست هایتان را بشویید.

10 نکته آسان برای خوشمزه تر شدن غذا , ذکر برای دوری از گناه , چند نکته برای داشتن فرزند زیبا

شاید نکته ساده ای به نظر برسد، اما اکثر آدمها آن را فراموش می کنند. یکی از مهم ترین عوامل برای مبتلا نشدن به بیماری و جلوگیری از انتقال آن، شستن مرتب دست هاست. سعی کنید هر بار که به آب دسترسی پیدا می کنید دستهایتان را کامل بشویید.



۲ . آب معدنی بنوشید.

7 نکته برای خلق گیف‌های تاثیرگذار , نکته برای وزن کم کردن سریع , چند نکته مهم برای خانه داری آسان

اگر از آب شیر شهری که در آن به سر می برید مطمئن نیستید، توصیه می کنیم از آب معدنی استفاده کنید، حتی اگر محلی ها آب شیر را بدون هیچ مشکلی می نوشند!



۳ . مواظب مسمویت غذایی باشید.

13 نکته برای شادی و سلامت خانواده , ده نکته برای انتخاب بهترین محل برگزاری عروسی , نکته برای پیک نیک

بزرگترین دلیل برای مشکلات معده و اسهال، مسمویت غذایی است. هر جایی غذا نخورید، هرچند وسوسه انگیز باشد. تا جایی که می توانید جایی غذا بخورید که غذای آن تازه، کاملا پخته و موقع سرو کردن داغ باشد. سالادهایی که از شستشوی صحیح آنها مطمئن نیستید، غذاهای مانده، آب میوه فروشی هایی که معلوم نیست چگونه میوه ها را پوست کنده اند یا برای مدت زیادی آنها را بیرون از یخچال نگه داشته اند، خط قرمز هستند.



۴ . از خوردن غذای آشنا نترسید.

چند نکته اساسی برای انتقاد پذیری بیتوته , 6 نکته برای شاداب ‏تر و جوان ‏تر شدن , 10 نکته برای نگهداری شیر مادر

اگر در مکانی که هستید غذای قابل اعتمادی به جز همان که در خانه می خوردید وجود ندارد، بهتر است با همان سر کنید. همچنین تغییر ناگهانی به یک رژیم غذایی متفاوت مثل غذاهای تند و ادویه دار ممکن است ساز و کار بدنتان را به هم بریزد.



۵ . فعالیت بدنی را فراموش نکنید.

نکته های مهم برای خرید کفش , چند نکته برای تربیت کردن کودک , نکته برای خرید شلوار جین

یکی از بهترین روش ها برای سلامتی و مبارزه با عفونت ها، فعالیت فیزیکی است. بر همه ثابت شده است که فعالیت فیزیکی سیستم دفاعی را بهبود می بخشد و آن را در برابر بیماری ها مقاوم می کند. اصلا سفری که در آن نخواهید از بدنتان کار بکشید که سفر نمی شود.



۶ . مراقب نور خورشید باشید.

10 نکته طلایی برای نامزدها , شش نکته برای شادابی پوست , نکته برای شادابی پوست

هرچند نور خورشید برای بدن خوب است، اما بیش از اندازه آن می تواند باعث گرمازدگی، سوختگی و دردسرهای زیادی در طول سفر بشود. برای اینکه خیال خودتان را راحت کنید، از کرم ضدآفتاب استفاده کرده و مرتب آب بنوشید.



۷ . واکسن بزنید.

12 نکته برای حفاظت از اطلاعات در فضای آنلاین , 7 نکته کلیدی برای فروش بهتر و سریعتر خانه , 5 نکته مهم برای بدنسازی در ماه رمضان

برای سفرهای طولانی مدت، توصیه می شود که واکسن های مورد نیاز را از قبل بزنید. اما واکسنی که از همه بیماری ها پیشگیری کند وجود ندارد. هر جایی بنا به شرایط و محیطی که دارد، مستلزم یک سری واکسن است. توصیه کلی ما این است: اگر می توانید کاری برای پایین آوردن احتمال بروز بیماری ها انجام دهید، چرا که نه؟



۸ . مراقب نیش پشه باشید.

14 نکته کلیدی برای فروش آسان‌تر خانه , نکته طلایی برای شارژ موبایل , نکته هایی مهم و کاربردی برای عاشقان مو فرفری

نیش پشه و حشرات یکی از کابوس های عاشقان سفر است. برای اینکه خطر ابتلا به بیماری هایی مثل مالاریا و تب دانگ را به حداقل برسانید، این کارها را انجام دهید:

تا جایی که امکان دارد در اتاق هایی با سیستم سرمایشی مناسب بمانید.

اگر چادر می زنید، از پشه بند استفاده کنید و موقع خواب همه بدنتان را بپوشانید.

از مواد و لوازمی که حشرات را دفع می کنند استفاده کنید (مثل دستبندهای دفع حشره یا اسپری ها)



۹ . اگر لازم است، از قرص ضد مالاریا استفاده کنید.

چند نکته برای , چند نکته برای داشتن موهای سالم وزیبا  , 10 نکته برای زندگی بهتر

اگر منطقه ای که به آن سفر می کنید خطر گزیدگی مالاریا دارد، بهتر است قرص های ضد مالاریا با خود ببرید. البته انواع قرص های ضد مالاریا وجود دارد که می تواند بر روی آدم های مختلف، عواقب گوناگونی داشته باشد. برای استفاده از این قرص ها بهتر است با یک پزشک صحبت کنید.


ویدیو : چند نکته برای دوری از مریضی در حین سفر