پیروزی میلان در زمین ورونا با درخشش هوندا :   اخبار ورزشی - هفته هفتم سری آپیروزی ...



درخشش لباس های زیبایd g درهفته ی مد میلان , پیروزی میلان در فصل جدید سری a , هوندا

 

اخبار ورزشی - هفته هفتم سری آ
پیروزی میلان در زمین ورونا با درخشش هوندا

میلان در ادامه روند رو به رشد خود موفق شد تا در زمین هلاس ورونا با سه گل به برتری دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفتم سری آ، ظهر امروز با جدال لاتزیو و فیورنتینا آغاز شد و با برگزاری 5 بازی دیگر نیز ادامه یافت. در مهم ترین بازی عصر امروز، میلان در مقابل میزبان خود ورونا به برتری دست یافت.

میلان پس از برتری بر کیه وو در هفته ششم، برای کسب یک پیروزی دیگر راهی شهر ورونا شد تا با هلاس ورونا دیدار کند. ورونایی ها نیز در بازی قبلی خود در مقابل کالیاری به برتری دست یافته بودند.

شاگردان پیپو اینزاگی در دقیقه 21 بازی به گل اول خود دست یافتند. سانتر آباته درون محوطه جریمه ورونا فرود آمد اما رافائل مارکز،بجای دفع توپ، آن را وارد دروازه خودشان کرد. 6 دقیقه بعد هوندا نتیجه را به نفع میلان دو برابر کرد. پاس عالی الشراوی به هوندا رسید و ضربه پای چپ دقیق و عالی ستاره ژاپنی، کار را 2-0 به سود میلان کرد.

گل سوم میلانی ها نیز در دقیقه 56 بدست آمد تا خیال اینزاگی از برد راحت شود. در پی یک ضد حمله سریع، عادل رامی، هوندا را روانه دروازه کرد و این بازیکن با ضربه ای دقیق، دومین گل خود و سومین گل میلان را به ثمر رساند.

با این حال، ورونا در پی زدن حداقل یک گل بود تا فاصله را کمتر کند و در دقیقه 87 به این مهم دست یافت.آبیاتی در این لحظه مغلوب ضربه عالی پای چپ لوپز شد تا سنگینی شکست برای ورونایی ها کمتر شود.میلان با این پیروزی، 14 امتیازی شد و رده چهارم خود را تثبیت کرد.

نتایج بازی های دیگر امروز سری آ به شرح زیر است :
پالرمو 2-1 چزنا
کالیاری 2-2 سامپدوریا
تورینو 1-0 اودینزه
آتالانتا 1 -0 پارما
اخبار ورزشی - ورزش سه

 


ویدیو : پیروزی میلان در زمین ورونا با درخشش هوندا