پسر رفت خواستگاری، دختر به او ندادند، از قلعه نویی شکایت کرد! :   اخبار ورزشی ...



قلعه نویی , امیر قلعه نویی , خواستگاری دختر از گلزار

 

اخبار ورزشی - پسر رفت خواستگاری، دختر به او ندادند، از قلعه نویی شکایت کرد!

امیر قلعه‌نویی این روزها هجمه سنگینی را از سوی منتقدان و شاگردانش تحمل می‌کند و به نظر می‌رسد او با توجه به تجربه چنین شرایطی که قبلا داشته بتواند دوباره بر این حاشیه‌ها غلبه کند و از این جریانی که علیه او راه افتاده، سربلند بیرون بیاید. سرمربی استقلال در واکنش به اتفاقات چند وقت اخیر در گفتگویی صحبت‌های جدیدی را مطرح کرد.

جلسه‌ای با افشارزاده داشتید.
بله، جلسات هفتگی بود که طبق روال با مدیرعامل باشگاه برگزار کردیم. در این جلسه درخصوص پاداش دیدار برابر راه‌آهن و برخی مسایل صحبت‌هایی شد.

دیدار با استقلال اهواز را چطور می‌بینید؟
این بازی شرایط خاص خودش را دارد و خدا را شکر در برابر تیمی بازی می‌کنیم که سرمربی‌اش عبدالله ویسی است و فوتبال بازی می‌کند.

استقلال کارش را با برد شروع کرد. به نظر می‌رسد از بازی اول استقلال خیلی راضی بودید.
متاسفانه برخی دوستان نسبت به دیدار برابر راه‌آهن کم لطفی کردند و به بازی خوب استقلال اشاره‌ای نکردند. این بازی جزو بازی‌های خوب چند سال اخیر لیگ بود. راه‌آهنی‌ها با برنامه بازی کردند و ما هم بازی خوبی ارایه دادیم در این دیدار پرس، درگیری و پاس وجود داشت و من از عملکرد استقلال راضی بودم. متاسفانه چون یک طرف بازی قلعه‌نویی بود دوستان  به بازی خوب استقلال نپرداختند.

به نظر می‌رسد روزهای سختی را سپری می‌کنید.
اگر اینها ما را نزنند باید به خودمان شک کنیم. وقتی این افراد علیه من حرف می‌زنند، مطمئن می‌شوم که راهم درست است. همیشه لطف خدا شامل حال من بوده و همیشه گفته‌ام خدا را شکر که دشمن آدم نادان باشد. مهم مردم هستند که متوجه خیلی مسایل شده‌اند.

انتقادات شدیدی طی چند وقت اخیر علیه شما مطرح است. این موضوع تمرکز شما را بر هم نمی‌زند؟
اینها سریال راه انداختند و هر هفته یکی از آنها مصاحبه می‌کند. یک مثال برای شما می‌زنم تا خیلی‌ها متوجه شوند. می‌گویند یک نفر می‌رود خواستگاری دختری. خانواده دختر به او جواب رد می‌دهند، آن وقت پسر می‌رود از امیر قلعه‌نویی شکایت می‌کند! (خنده) حکایت این روزهای ما این است.

گویا از پرونده شکایت نکونام صرف‌نظر کرده‌اید.
اصلا اینطور نیست من شکایت کردم و به باشگاه کاری ندارم. شخصا شکایت کردم؛ هم از کسی که آن مصاحبه را انجام داده و هم از آن سایت و روزنامه‌ای که این مصاحبه را منتشر کرده است. همیشه توکلم به خدا بوده و معتقدم بدون اذن خدا برگی از درخت نمی‌افتد.

احمد جمشیدیان هم مصاحبه تندی علیه شما انجام داده است.
همانطور که گفتم این در راستای همان سریالی بود که به راه انداختند. صحبت‌های او هم جای شکایت دارد و جوابش را باید نظری جویباری بدهد که در جریان نشست‌ها با این بازیکن بود. این آدم‌ها که علیه من می‌نویسند، باعث می‌شوند که من اعتقادم قوی‌تر شود و مطمئن شوم که راهم درست است. من در خصوص بخشی از رسانه‌ها قبلا صحبت کرده‌ام و خوشحالم که این افراد علیه آدم می‌نویسند.

آینده استقلال را چطور می‌بینید؟
استقلال امسال با سال گذشته قابل مقایسه نیست و مشکلات پارسال را نداریم. در خط دفاعی چند مصدوم داریم که با ترمیم این مشکل به شرایط آرمانی خواهیم رسید.  
 اخبار ورزشی - بانک ورزش

 


ویدیو : پسر رفت خواستگاری، دختر به او ندادند، از قلعه نویی شکایت کرد!