وقتی هیلاری كلینتون از خنده ریسه رفت! : پس از اینكه یك زن پاكستانی آمریكا را ...


پس از اینكه یك زن پاكستانی آمریكا را به یك "مادرزن غرغرو" تشبیه كرد هیلاری كلینتون از خنده ریسه رفت! پس از اینكه یك زن پاكستانی آمریكا را به یك "مادرزن غرغرو" تشبیه كرد هیلاری كلینتون از خنده ریسه رفت!

در یك نشست در پاكستان كه هیلاری كلینتون، وزیر خارجه آمریكا در آن حضور داشت، "شاماما"، یك زن پاكستانی آمریكا را به "مادر زنی غرغرو" تشبیه كرد.

شاماما گفت: ما همه می‌دانیم كه پاكستان ضربه هر اتفاق را تحمل می‌كند و در عین حال تلاش می‌كند با آمریكا همكاری كند، اما آمریكا مانند یك مادر زن غرغروست كه هیچ‌وقت از ما راضی نمی‌شود!

 این اظهار نظر از سوی شاماما باعث تشویق حضار و خنده كلینتون شد.

كلینتون اظهار داشت: این یك قیاس فوق‌العاده بود كه تا پیش از این نشنیده بودم، من هم یك مادرزن هستم و كاملا درك می‌كنم كه شما چه می‌گویید و تلاش خواهیم كرد تا در مورد رابطه آمریكا- پاكستان به طور خصوصی و علنی بهتر كار كنیم.

وی افزود: من شخصا معتقدم این رابطه برای هر دو كشور بسیار مهم و تعیین كننده است، بنابراین نمی‌توانیم آن را قطع كنیم. شاید یك مادرزن نیز بتواند راههای جدیدی فراگیرد!

كلینتون برای یك سفر دو روزه به پاكستان رفته بود و دیوید پترائوس، رییس سازمان سیا و مارتین دمپسی، فرمانده ستاد مشترك ارتش آمریكا وی را در این سفر همراهی می‌كردند.

سفر این هیئت آمریكایی برای اعمال فشار به دولت پاكستان جهت انجام اقدامات بیشتر علیه شبكه حقانی انجام گرفت.

منبع: ایسنا


ویدیو : وقتی هیلاری كلینتون از خنده ریسه رفت!