واکنش مظلومی به افشاگری فرهاد مجیدی : فارس- عضو كمیته انضباطی باشگاه استقلال ...



فارس- عضو كمیته انضباطی باشگاه استقلال گفت: مجیدی نباید می‌گذاشت ناراحتی‌اش به حاشیه كشیده شود و باید حرف‌هایش را به باشگاه می‌زد.

 

غلامحسین مظلومی در مورد جلسه كمیته انضباطی فرهاد مجیدی عنوان كرد: هنوز اطلاعی در مورد تشكیل جلسه نداده اند اما امیدوارم این موضوع هر چه زودتر حل شود.

وی افزود: مجیدی بازیكن بزرگ و عزیز ماست. او هم به لحاظ اخلاقی و هم فنی مورد تایید همه است اما چون در یك جلسه تمرینی شركت نكرده بود كادرفنی از باشگاه خواست از او توضیح بخواهند.

مظلومی ادامه داد: مجیدی نباید حرف هایش را در مصاحبه با رسانه ها می گفت. او می توانست صحبت هایش را در باشگاه مطرح كند. این اتفاقاتی كه افتاده نه به نفع خودش است و نه باشگاه استقلال. تیم در این شرایط نیاز به آرامش دارد. من همیشه حامی مجیدی بودم و از طرفداران پروپاقرص او هستم اما نباید به حاشیه برود. او باید الگوی اخلاقی كل تیم باشد.

این عضو كمیته انضباطی باشگاه استقلال در مورد اینكه مجیدی مدعی شده باشگاه به او اتهام بی تعصبی زده است، گفت: مجیدی همیشه با تعصب و با غیرت بوده است. از طرف بعضی ها شیطنت می شود و این خاصیت تیم های بزرگ است كه حاشیه دارند.../فارس


ویدیو : واکنش مظلومی به افشاگری فرهاد مجیدی