همکاری شارلیز ترون و دیوید فینچر در سریال جدید نتفلیکس : شارلیز ترون بازیگر ...



شارلیز ترون , دیوید فینچر , سریال جدید

شارلیز ترون بازیگر سرشناس سینمای هالیوود در سریال «شکارچی ذهن» به کارگردانی دیوید فینچر بازی خواهد کرد.

دیوید فینچر سریال «شکارچی ذهن» را برای نت‌فلیکس کارگردانی می‌کند. از قرار معلوم تجربه‌ی همکاری دیوید فینچر با بازیگر برنده جایزه اسکار کوین اسپیسی در «خانه‌ی پوشالی» به قدری موفق بوده که کارگردان «شبکه اجتماعی» و «دختر گمشده» در سریال جدید نیز با یک بازیگر زن برنده اسکار همکاری خواهد کرد.

این سریال با اقتباس از کتاب «شکارچی ذهن : درون واحد برگزیده جنایات سریالی اف‌بی‌آی» نوشته‌ی جان داگلاس و مایکل اولشیکر ساخته خواهد شد. داگلاس مدت زمانی طولانی در اف‌بی‌آی به تعقیب برخی از بدنام‌ترین قاتل‌های سریالی می‌پرداخت و تکنیک‌هایی برای به دام انداختن آنها توسعه داد. این کتاب به پشت صحنه‌ی برخی از مشهورترین پرونده‌های از این دست می‌رود. داگلاس الهام‌بخش خلق شخصیت‌هایی همانند جک کرافورد در فیلم «سکوت بره‌ها» و ویل گراهام در «هانیبال» بوده است.

فینچر فیلم‌هایی با موضوع قتل‌های سریالی مانند «زودیاک» و «هفت» را در کارنامه‌ی کاری خود دارد. او برای کارگردانی فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن» نامزد اسکار شد و برای کارگردانی «شبکه اجتماعی» جایزه بفتا و گلدن گلوب را از آن خود کرد.

شارلیز ترون امسال با بازی در فیلم «مکس دیوانه، جاده خشم» یکی از مدعیان فصل جوایز سینمایی است. او برای بازی در نقش یک قاتل زنجیره‌ای در فیلم «هیولا» برنده جایزه اسکار شد.

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین

 


ویدیو : همکاری شارلیز ترون و دیوید فینچر در سریال جدید نتفلیکس