نیمار:‌ رویای من و مسی حضور در فینال است : مهاجم تیم ملی برزیل می‌گوید حضور ...


مهاجم تیم ملی برزیل می‌گوید حضور در فینال جام‌جهانی 2014 رویای او و لیونل مسی است. ایسنا: مهاجم تیم ملی برزیل می‌گوید حضور در فینال جام‌جهانی 2014 رویای او و لیونل مسی است.

 ستاره برزیلی‌ها تابستان آینده اولین حضورش را در جام‌جهانی تجربه خواهد کرد و فرصت دارد تا به بزرگ‌ترین افتخار فوتبالی خود برسد.

مهاجم تیم ملی برزیل درباره حضور در جام‌جهانی 2014 گفت: مدت‌هاست که برای حضور در جام‌جهانی لحظه شماری می‌کنم. می‌دانم که این بازی‌ها تا چه اندازه برای ما مهم است. دوست دارم که در خانه افتخارات بزرگی را در جام جهانی تجربه کنم. سال 2013 توانستم همراه برزیل در جام کنفدراسیون‌ها به قهرمانی برسم که البته در مقایسه با جام‌جهانی افتخار کوچکی است و از زمانی که به بارسلونا پیوستم و با شرایط فوتبال اروپا آشنا شدم، بسیار پخته‌تر شدم.

مهاجم تیم ملی برزیل در باره لیونل مسی گفت: همیشه با لیونل مسی درباره جام‌جهانی صحبت می‌کنم. حتی در صحبت‌هایمان از احتمال فینال بین آرژانتین و برزیل نیز صحبت می‌کنم. رویای هر دوی ما حضور در فینال جام‌جهانی است. البته من دوست دارم برزیل در این فینال بتواند آرژانتین را شکست دهد. رقابت با لیونل مسی باعث افتخار من است. همیشه جزو طرفداران او بوده‌ام. اکنون که در کنار او بازی می‌کنم بیش از پیش به بازی او علاقمند شده‌ام و می‌دانم مسی چه بازیکن باارزشی است. او هر زمانی که در ترکیب تیم به میدان می‌رود، وزنه سنگینی برای ماست. خیلی خوش‌شانس بودم که توانستم در کنار چنین بازیکنی فوتبال بازی کنم.

نیمار در ادامه گفت: حضور در جام‌جهانی تجربه بی‌نظیری برای من است. می‌دانیم که برای موفقیت در جام‌جهانی باید خیلی خوب باشیم. خیلی از تیم‌ها مانند برزیل هستند که مدعی قهرمانی در جام‌جهانی شده‌اند. فکر می‌کنم در این جام رقابت حساسی بین تیم‌های حاضر در جام‌جهانی به وجود آید. مردم برزیل همیشه انتظارات زیادی از تیم ملی فوتبال کشورشان دارند. این جام در خانه برگزار می‌شود و انتظارات از تیم ما را بالا می‌برد. باید بگویم که هنوز وقتی به جام جهانی فکر می‌کنم دچار استرس می‌شوم. فکر می‌کنم برای موفقیت باید این استرس را کنترل کنیم. امیدوارم بتوانیم در جام‌جهانی حریف قدرتمندی باشیم.

برزیل در جام‌جهانی 2014 در گروه نخست با تیم‌های کامرون،‌ مکزیک و کرواسی همگروه شده است و در اولین دیدار خود باید با کرواسی دیدار کند.


ویدیو : نیمار:‌ رویای من و مسی حضور در فینال است