نکاتی برای نرم كننده ها و حالت دهنده های مو :         انواع ژل و كتیرا برای ...



 

 

 

بهترین حالت دهنده مو برای مردان , حالت دهنده برای موهای لخت مردانه , بهترین حالت دهنده مو مردان برای سشوار

 

انواع ژل و كتیرا برای حالت دادن به موها استفاده میشوند. استفاده از اینها مزیت فوق العاده ای ندارد ولی گاهی ممكن است مضر باشند....

 

بهتر است ژل را خیلی كم (حداكثر یک بار در هفته) استفاده نمایید. ازمصرف ژل هایی که مارک مشخصی ندارند و کشور سازنده شان معلوم نیست خودداری کنید.

 

نرم كننده های مو (کاندیشنر) از طریق كاهش الكتریسیته ساكن در موها باعث خوش حالت شدن موها می گردند. البته این مواد فقط نرم كننده بوده و هیچ تأثیری در رشد موها ندارند. کاندیشنر را بایستی بر انتهای ساقه مو استفاده نمود نه اینکه بر روی پوست سر مالیده شود. موهای نرم شده را بایستی با احتیاط شانه و برس کرد زیرا ضعیف شده اند و لذا نرم کردن موها نباید به دفعات زیاد انجام شود.

 

كلیه كارهایی كه در آرایشگاه ها انجام می شود (مانند صاف و فر (مجعد) كردن مو، بابِلیس، مِش، تافت، کراتینه کردن و مدل های مختلف مو با دستگاه) بالقوه می توانند آسیب های جدی و برگشت ناپذیر به موها وارد نمایند بخصوص اگر به طرز صحیح انجام نشده و یا با فاصله زمانی كوتاه و بطور مكرر استفاده شوند.

 

پروتئینه کردن مو، اوزون تراپی، اکسیژن تراپی، کراتینه کردن مو، هیدروتراپی (آب درمانی) و اعمالی از این دست که در آرایشگاه ها مرسوم بوده و با ادعای تقویت مو انجام می شوند شیادی محض بوده و نه تنها هیچ نقشی در بهبود عملکرد مو نداشته بلکه هر کدام می تواند آسیب های جدی به ریشه مو وارد نمایند.

 

روغن مار، روغن نارگیل و بادام هیچ گونه تاثیری در ریزش یا عدم ریزش مو نداشته و صرفاً برای خوش حالت کردن موهای خشک و شکننده کاربرد دارند.

منبع:seemorgh.com


ویدیو : نکاتی برای نرم كننده ها و حالت دهنده های مو