نمایش آثار تجسمی برگزیده جوانان ایرانی :       نمایش آثار تجسمی برگزیده جوانان ...



 

 

جوانان ایرانی , نظر ایت الله قرایتی در مرد جوانان ایرانی , اسامی آثار باستانی ایرانی

 

نمایش آثار تجسمی برگزیده جوانان ایرانی در کشورهای اروپایی و آسیایی -نمایشگاه مشترکی از آثار برگزیده جشنواره های جوان ایرانی و هنرهای تجسمی جوان در کشورهای اروپایی و آسیایی به نمایش گذاشته می شود.



نمایشگاه مشترکی از آثار برگزیده جشنواره های جوان ایرانی و هنرهای تجسمی جوان در کشورهای اروپایی و آسیایی به نمایش گذاشته می شود.

غلامرضا منتظری، مدیرکل ارشاد گلستان و دبیر جشنواره هنرهای تجسمی جوان در مورد برگزاری نمایشگاه خارجی به خبرنگار مهر گفت: یکی از برنامه های ما برگزاری نمایشگاه خارجی از آثار برگزیده این جشنواره است.

وی افزود: چون نمایشگاه هنرهای تجسمی جوان و جوان ایرانی تقریبا به صورت همزمان با یکدیگر برگزار می شوند و به یک قشر یعنی طبقه جوان اختصاص دارند، با سازمان ملی جوانان که برگزارکننده جشنواره جوان ایرانی است به توافق رسیدیم نمایشگاه مشترکی از گزیده آثار هر دو نمایشگاه را در کشورهای دیگر داشته باشیم .

منتظری همچنین در مورد کشورهای خارجی که قرار است آثار در آنها نمایش داده شود، ابراز داشت: هشت کشور اروپایی و آسیایی مدنظر ما هستند که مذاکراتی با آنها انجام داده ایم و تقریبا توافق های اولیه نیز صورت گرفته است اما چون هنوز به توافق نهایی نرسیده ایم، بعد از انعقاد قرارداد اسامی کشورها را اعلام می کنیم.

هفدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان از ۲۲ تا ۲۴ تیر در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار می شود. جشنواره جوان ملی ایرانی نیز از ۱۶ تیر در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار شد.... / خبرگزارى مهر

 

 



ویدیو : نمایش آثار تجسمی برگزیده جوانان ایرانی