نصب دوربین مداربسته پلیس در باغ‌تالارها، قهوه‌خانه‌ها و چای‌سراهای غرب تهران :



دوربین مداربسته , مرجع تخصصی دوربین مداربسته , آموزش نصب دوربین مداربسته

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با صاحبان باغ‌تالارها و قهوه‌خانه‌ها و صنف مربوطه، از مجهزشدن محوطه بیرونی تمام باغ‌تالارها و قهوه‌خانه‌های غرب پایتخت به دوربین‌های مداربسته خبر داد.

به گزارش تسنیم، سردار محسن خانچرلی با اشاره به تلاش پلیس غرب استان تهران به‌منظور افزایش تأمین امنیت اماکن عمومی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در سال گذشته به‌صورت جدی فعالیت اصناف و خصوصاً قلیان‌سراها را مورد کنترل قرار داد و نسبت به ارائه تذکر و برخورد با واحدهای صنفی متخلفی که شئونات مربوطه را رعایت نکرده بودند، اقدام کرد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: به‌دنبال پیگیری‌های پلیس، حدود 460 قلیان‌سرا و واحد صنفی متخلف در غرب استان پلمب شدند.

وی در ادامه با تأکید بر نظارت جدی پلیس بر فعالیت باغ‌تالارهای غرب پایتخت گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده معاونان و افسران ارشد، بر روند فعالیت باغ‌تالارهای استان فعالیت دارند و سعی کرده‌ایم تا با برگزاری جلسات متعدد با صاحبان این اماکن و صنف مربوطه، بخش اعظمی از مشکلات پیش‌ِ رو را مرتفع کنیم.

خانچرلی ادامه داد: در حال حاضر و با توجه به هماهنگی با صنف مربوطه، محوطه باغ‌تالارهای غرب استان تهران به دوربین مجهز شده‌اند و نصب دوربین‌های مداربسته در تمامی قهوه‌خانه‌ها و چای‌سراهای واقع در محدوده استحفاظی این فرماندهی نیز به اتمام رسیده و روند فعالیت این اماکن به‌صورت لحظه‌ای مورد رصد قرار می‌گیرد.


 اخبار اجتماعی  - تسنیم


ویدیو : نصب دوربین مداربسته پلیس در باغ‌تالارها، قهوه‌خانه‌ها و چای‌سراهای غرب تهران