نتانیاهو:برای مقابله با تهدید هسته ای ایران به هیچ کشوری تکیه نمی کنیم :



جاهای دیدنی ایران برای مسافرت , بهترین dns برای ایران , بهترین شهر ایران برای مسافرت در تابستان

نتانیاهو:برای مقابله با تهدید هسته ای ایران به هیچ کشوری تکیه نمی کنیم

نتانیاهو همچنین در سخنان خود با اشاره به سالگرد واقعه هلوکاست مدعی شد که نفرت از قوم یهود در جهان از بین نرفته است بلکه به نفرت از دولت اسراییل تغییر شکل داده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته در سخنانی اعلام کرد که دولت تل آویو برای مقابله با تهدیدات ناشی از برنامه هسته ای ایران به هیچ کشوری از جمله متحدانش تکیه نخواهد کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه نتانیاهو در آستانه سفر جان کری وزیر خارجه جدید آمریکا به اسراییل با اشاره به این مساله گفت:" ما از تلاش های بین المللی برای توقف برنامه هسته ای ایران قدردانی می کنیم اما در هیچ مرحله ای سرنوشت خود را به دست دیگر کشورها نخواهیم سپرد.

اشاره نتانیاهو که در آستانه روز گرامی داشت هلوکاست و نیز در روز سفر جان کری به اسراییل بیان شده به طور صریحی دولت آمریکا را نشانه گرفته است.

در سال های گذشته اختلاف نظرهایی بین دولت اوباما و رژیم صهیونیستی در زمینه نحوه مواجهه با برنامه هسته ای ایران بروز یافته است و در حالی که دولت تل آویو بر ضرورت تعیین یک خط قرمز مشخص از سوی قدرت های جهانی برای برنامه هسته ای ایران تاکید دارد، آمریکا همچنان بر گزینه دیپلماتیک و مذاکره همزمان با تشدید فشارهای سیاسی و اقتصادی علیه ایران تاکید دارد.

نتانیاهو همچنین در سخنان خود با اشاره به سالگرد واقعه هلوکاست مدعی شد که نفرت از قوم یهود در جهان از بین نرفته است بلکه به نفرت از دولت اسراییل تغییر شکل داده است.

همچنین روز گذشته آویگدور لیبرمن رییس کمیته امور خارجی و دفاعی کنست (پارلمان) و وزیر خارجه سابق اسراییل در صفحه فیسبوک خود نوشت که قدرت های جهانی باید با تعیین یک اولتیماتوم برای مداخله نظامی علیه ایران، مقابله با برنامه هسته ای ایران را سرلوحه دغدغه های خود قرار دهند.

همچنین یوال اشتینیتز وزیر امور استراتژیک کابینه جدید اسراییل نیز روز گذشته با اشاره به پایان بی نتیجه گفتگوهای ایران و اعضای گروه 1+5 در آلماتی قزاقستان گفت که از نظر تل آویو تحریم ها به تنهایی کافی نیستند و باید برای توقف برنامه های هسته ای ایران به تهدید ملموس نظامی متوسل شد.

ماه گذشته نیز نتانیاهو در سخنانی خطاب به جمع لابی آیپک در آمریکا با اشاره به شکست گزینه دیپلماسی برای توقف برنامه هسته ای ایران از سرعت گرفتن روند برنامه های هسته ای ایران ابراز نگرانی کرده بود.

ایران با رد اتهامات اسراییل و غرب در زمینه برنامه های هسته ای خود، استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را جزء حقوق خدشه ناپذیر خود می داند./عصرایران

 

 

 


ویدیو : نتانیاهو:برای مقابله با تهدید هسته ای ایران به هیچ کشوری تکیه نمی کنیم