مهمان ناخوانده مدرسه دخترانه +عکس : مهمان ناخوانده مدرسه دخترانه یك كامیون ...


مهمان ناخوانده مدرسه دخترانه یك كامیون بدون راننده بود كه با شكستن دیوار به داخل حیاط رفت. اگر دختران دانش‌آموز در این ساعت در مدرسه حضور داشتند و منتظر زنگ كلاس درس بودند شاید حادثه‌ای ناگوار رخ می‌داد. روزنامه ایران: مهمان ناخوانده مدرسه دخترانه یك كامیون بدون راننده بود كه با شكستن دیوار به داخل حیاط رفت. اگر دختران دانش‌آموز در این ساعت در مدرسه حضور داشتند و منتظر زنگ كلاس درس بودند شاید حادثه‌ای ناگوار رخ می‌داد.

 ساعت 7 صبح شنبه 27 مهرماه سال جاری در شهركرد حادثه‌ای باور نكردنی رخ داد.صدای برخورد یك كامیون به دیوار مدرسه‌ دبیرستان دخترانه همه را از خانه‌هایشان به بیرون كشاند.

سرایدار مدرسه كه منتظر ورود دانش آموزان دختر بود ناگهان متوجه شد یك كامیون سرزده وارد حیاط خالی مدرسه شده و لوله‌های گاز و دیوار را تخریب كرده‌است.

با بروز این حادثه نیروهای امداد و كمك‌رسانی و پلیس خود را به محل رساندند. همه می‌خواستند بدانند كه چه كسی راننده بی‌احتیاط این كامیون است ولی كسی در كامیون نبود. در این میان فردی دوان دوان خود را به كامیون رساند و فریاد می‌زد مراقب باشید، او كسی جز راننده نبود.

وی گفت: كامیون را روشن كردم و از آن پیاده شدم تا از مغازه خرید كنم اما وقتی بازگشتم دیدم كامیون سرجایش نیست، وقتی به جست‌وجوی آن پرداختم متوجه شدم به‌دلیل شیب خیابان كامیون خلاص شده و به حركت افتاده كه پس از برخورد با دیوار مدرسه متوقف شده است.
جالب است كه دانش‌آموزان برخلاف روزهای گذشته هنوز به مدرسه نیامده بودند شاید اگر آن‌ها حضور داشتند اتفاق ناگواری رخ می‌داد.

 باوجود برخورد كامیون به لوله‌های گاز هیچ انفجاری رخ نداده و این حادثه تلفات جانی نداشته است.كامیون با جرثقیل از حیاط مدرسه بیرون كشیده شد.

کیف مدرسه دخترانه , کاریکاتور مدرسه دخترانه , موخوره مهمان ناخوانده مو

راهنمای کیف مدرسه دخترانه , کلیپ جنسی مدرسه دخترانه , بازی دخترانه


ویدیو : مهمان ناخوانده مدرسه دخترانه +عکس