مقیمی:تغییر استانداران ربطی به انتخابات ندارد : قائم‌ مقام وزیر کشور گفت: تغییر ...



پروین مراسم پیشکسوتان ربطی به باشگاه پرسپولیس ندارد , تغییر نتایج انتخابات آمریکا , انتخابات امریکا

قائم‌ مقام وزیر کشور گفت: تغییر استانداران در روزهای اخیر هیچ ارتباطی با انتخابات اسفندماه ندارد.

محمدحسین مقیمی در حاشیه معارفه استاندار جدید سمنان در‌ گفت‌و‌گو با خبرنگاران سمنانی، با انتقاد از کسانی که تغییر مدیران را سیاسی جلوه می‌دهند، اظهار کرد: تغییرات مدیریتی و از جمله استانداران امری بدیهی است و ارتباطی به انتخابات پیش‌رو ندارد بلکه این تغییرات با هدف تقویت مدیریت اجرایی کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ستادهای اجرایی انتخابات با فرمانداران ، بخشداران و هیات‌های اجرایی است افزود: تغییرات اخیر با هدف تقویت امور اجرایی و بخش‌های مدیریتی در استان‌ها انجام گرفته است.

معاون و قائم مقام وزیر کشور همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص الکترنیکی برگزار کردن انتخابات، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در یک سوم حوزه‌ها به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به آخرین اقدامات این ستاد در خصوص انتخابات تصریح کرد: نام نویسی از داوطلبان عضویت در مجلس خبرگان رهبری 26 آذر و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی 28 آذر ماه آینده آغاز می شود.

معاون سیاسی وزیر کشور با اعلام اینکه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری 7 اسفند امسال برگزار خواهد شد افزود: طبق برنامه زمان‌بندی شده ، فعالیت وزارت کشور و ستادهای انتخابات در سراسر کشور آغاز شده تا با ایجاد همه امکانات لازم زمینه حضور با شکوه و حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند.

وقایع ورامین در حال بررسی است

مقیمی همچنین با اشاره به برهم زدن برخی نشست‌های سیاسی از سوی برخی عوامل خودسر، گفت: بدون تردید در هر همایش و نشست سیاسی، عده‌ای موافق و عده‌ای نیز مخالفند اما این تفاوت در عقیده نباید باعث به بوجود آمدن مسائل امنیتی شود.

وی با اشاره به وقایع اخیر ورامین، تصریح کرد: وزارت کشور در برخورد با این عوامل، قاطع است و با عاملان برهم زدن نشست‌های قانونی به شدت برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه وقایع ورامین در حال بررسی است، افزود: پرونده وقایع ورامین در حال بررسی است و بعد از روشن شدن آن، از طریق دستگاه‌های مسئول با عوامل متخلف برخورد خواهد شد.

 

اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو : مقیمی:تغییر استانداران ربطی به انتخابات ندارد