مشکلاتی که با رابطه جنسی سالم حل می‌شوند! : استرس دارید؟ برای خوابیدن دچار ...


استرس دارید؟ برای خوابیدن دچار مشکل هستید؟ به نظر می‌رسد خیلی از مشکلات فقط با داشتن رابطه‌ جنسی منظم برطرف می‌شود. در این مطلب به ۱۲ دلیلی اشاره می‌کنیم که به شما ثابت می‌کند چرا باید هر شب با همسرتان نزدیکی داشته باشید. وب سایت نی‌نی بان: اگر روز سخت و طولانی سر کار داشته‌اید یا هیمنطوری کمی احساس استرس می‌کنید، رابطه ‌جنسی به شما کمک خواهد کرد کمی ریلکس شوید و سطح استرس‌تان را پایین بیاورید.

مشکلاتی که با رابطه جنسی سالم حل می‌شوند!

رابطه جنسی سالم , فواید رابطه جنسی سالم , فواید پزشکی رابطه جنسی سالم

 استرس دارید؟ برای خوابیدن دچار مشکل هستید؟ به نظر می‌رسد خیلی از مشکلات فقط با داشتن رابطه‌ جنسی منظم برطرف می‌شود.  در زیر به ۱۲ دلیلی اشاره می‌کنیم که به شما ثابت می‌کند چرا باید هر شب با همسرتان نزدیکی داشته باشید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



انواع سقط جنین، علت و علائم


فواید فوق العاده رابطه جنسی سالم , رابطه جنسی سالم چه رابطه ای را می گویند , اثرات رابطه جنسی سالم بر سلامت

همه خانم‌ها کم و بیش با عمل سقط جنین آشنا هستند اما شاید تعداد کمی از خانم‌ها علائم سقط را بشناسند و یا درباره شرایط آن بدانند. در صورتی که آگاهی از این عمل برای زنان باردار بسیار لازم است. چون شاید بعضی از آنها شرایط سقط را داشته باشند اما هنوز برای آن اقدام نکرده‌اند. بنابر‌این ما به سراغ دکتر فاطمه سمامی، جراح و متخصص زنان و زایمان و دارای برد تخصصی، رفتیم و از او درباره انواع  سقط و درمان آنها پرسیدیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



کم خونی در بارداری، تغذیه مناسب


رابطه جنسی , فواید رابطه جنسی , رابطه جنسی دهانی

کم خونی را به جرأت می‌توان یکی از شایع‌ترین عارضه‌هایی دانست که قربانیان بسیاری را در سراسر جهان به خود اختصاص داده اما در این میان زنان، اصلی‌ترین قربانیان این عارضه محسوب می‌شوند. به عبارتی، فقدان سلول‌های قرمز خونی سالم که بتوانند نقش حامل اکسیژن در بدن را ایفا کنند باعث بروز کم خونی می‌شود. از طرف دیگر، سلول‌های خونی ممکن است فاقد هموگلوبین کافی باشند. این بیماری از هر ۱۰ دختر و زن تقریبا یک نفر را مبتلا می‌کند. ولی به طور کلی، مردان و کودکان نیز به این عارضه مبتلا می‌شوند که غالبا به دنبال یک بیماری خاص بروز می‌کند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



پایان ناباروری با این روش های کمک باروری

اولین رابطه جنسی , رابطه مقعدی سالم , رابطه جنسی مقعدی

در چند دهه اخیر روش‌های جدیدی برای باروری ابداع شده است. اگر درمان‌های اولیه برای رفع مشکل ناباروری موثر واقع نشوند، بیمار به مراکز نازایی ارجاع داده می‌شود. در ادامه با سه روش رایج کمک باروری بیشتر آشنا می‌شویم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



روش صحیحِ شیردهی به نوزاد


رابطه جنسی ترامپ , رابطه جنسی در بارداری , رابطه جنسی در دوران بارداری

همه‌ی مادرانی که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند دل‌شان می‌خواهد نوزاد‌شان خوب شیر بخورد و بعد از مدتی یک بچه‌ی تپل و مپل داشته باشند. اما این فرآیند شیر دادن گاهی مایه‌ی نگرانی خیلی از مادران می‌شود و آنها تصور می‌کنند که نوزاد‌یا کودک نوپا‌ی‌شان خوب شیر نمی‌خورد. به همین دلیل برای رفع نگرانی بسیاری از مادران عزیز، از دکتر مریم‌السادات منتصری، متخصص کودکان و نوزادان، درباره‌ی شیردهی مناسب و شیردهی نامناسب پرسیدیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : مشکلاتی که با رابطه جنسی سالم حل می‌شوند!