مشخص شدن وظیفه دستگاه‌هادرباره حجاب :     وزارت كشور وظیفه دستگاه‌ها را درباره ...



 

نظام وظیفه , حجاب , دستگاه حضور و غیاب

 

وزارت كشور وظیفه دستگاه‌ها را درباره حجاب مشخص كرد

خلخالی ادامه داد: با توجه به تحریم بودن ایران در طول 31 سال، این كشور بر پایه عزت و اقتدار در صحنه‌های بین‌المللی توانست پرونده خوب و درخشانی از خود بر جای بگذارد...


معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: وزارت كشور وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی را در نهادینه‌ساختن طرح حجاب و عفاف در جامعه اسلامی مشخص كرد.

علیرضا خلخالی ظهر امروز در نشست مشترك فرمانداران و بخشداران استان سمنان در سال جاری در سالن جلسات مركز علمی كاربردی رسول اكرم (ص) شهرستان دامغان به بحث حجاب و عفاف در جامعه اسلامی اشاره كرد و اظهار داشت: حجاب و عفاف یكی از برنامه‌های مهم هفت‌گانه وزارت كشور است و این وزارخانه می‌كوشد به خوبی این طرح را در جامعه اجرا كند و با اجرای درست این طرح به امنیت اجتماعی در جامعه كمك فراوانی می‌شود.

وی یادآور شد: در اجرای طرح حجاب و عفاف در جامعه وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی در كشور است كه با همكاری و تعامل با یكدیگر بتوانند در این زمینه گام‌های اساسی بردارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان تصریح كرد: برای اجرای طرح حجاب و عفاف در جامعه، وزارت كشور برای همه دستگاه‌های اجرایی تعریفی ارائه كرده كه باید این طرح به طور اصولی اجرا شود.

وی تاكید كرد: اگر طرح حجاب و عفاف به خوبی اجرا شود، می‌توانیم از آن نتایج خوبی را برای بهبود اوضاع جامعه بگیریم و در غیر این صورت رواج بدحجابی تبعات منفی به همراه دارد.
خلخالی دولت دهم را دولتی اصوالگرا و مطیع رهبر دانست و اظهار داشت: این دولت اجازه نمی‌دهد كه فضای حاكم در جامعه به فضای غیرشرعی تبدیل شود و می‌كوشد تا قوانین كشور را به اجرا درآورد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان یادآور شد: انتظار دولت از همه ما و مردم این است كه در اجرای احكام دینی، شرعی و اسلامی همگان مشاركت كنند چراكه این به نفع خود مردم است...../تحلیل:عصرایران


ویدیو : مشخص شدن وظیفه دستگاه‌هادرباره حجاب