مشایی: نظرات مصلحی می تواند باعث افزایش ارای هاشمی شود/آمدنم با خداست : مشایی:آمدن ...



آفتاب می تواند باعث افزایش هوش شود , استرس باعث افزایش سکته مغزی می شود , سوره ای که باعث افزایش روزی میشود

مشایی:آمدن من با خداست

با نظرات آقای مصلحی،در این برهه از زمان موافق نیستم،چرا که از آرای احمدی نژاد کاسته و به سبد آرای هاشمی افزود شد/مگر می شود کسی دور و بر احمدی نژاد باشد و با ولایت مشکل داشته باشد؟/برخی نمی خواهند این دولت تداوم داشته باشد.

مازندنومه:اسفندیار رحیم مشایی دقایقی پس از ورود به ساری،به سئوال های خبرنگار مازندنومه پاسخ داد.

وی درباره اظهارات اخیر وزیر اطلاعات درباره عملکرد و فعالیت های هاشمی در انتخابات پیشین ریاست جمهوری گفت:من خیلی با نظرات آقای مصلحی،در این برهه از زمان موافق نیستم،چرا که با این اظهارات از آرای احمدی نژاد کاسته و به سبد آرای هاشمی افزود شد.

رحیم مشایی با بیان این که وضعیت قالیباف در انتخابات پیش رو مشخص است،درباره ورود خود به عرصه انتخابات تصریح کرد:آمدن من با خداست و ما با امید به خدا منتظریم.

گزینه احتمالی دولت در انتخابات ریاست جمهوری آینده در پاسخ به این سئوال که در صورت رد صلاحیت شما،آیا دولت از گزینه دیگری استفاده خواهد کرد،گفت:این سئوال را از آقای احمدی نژاد بپرسید.

خبرنگار مازندنومه با اشاره به این که با وجود نیروهای امنیتی نمی توان نزدیک رییس جمهوری شد و شما به این پرسش ما پاسخ دهید،یادآور شد:چند روز صبر کنید.

رحیم مشایی در پاسخ به این سئوال که آیا شما واقعا" دچار انحراف شده اید یا هجمه ای علیه شما صورت گرفته،بیان داشت:مگر می شود کسی دور و بر احمدی نژاد باشد و با ولایت مشکل داشته باشد؟برخی نمی خواهند این دولت تداوم داشته باشد و به همین دلیل هجمه ای سنگین را علیه دولت آغاز کرده اند.

منبع:mazandnume.com

 


ویدیو : مشایی: نظرات مصلحی می تواند باعث افزایش ارای هاشمی شود/آمدنم با خداست