مسی به بازی اول کوپا آمه‌ریکا نمی‌رسد : کاپیتان تیم ملی آرژانتین قادر به همراه ...


کاپیتان تیم ملی آرژانتین قادر به همراه آلبی‌سلسته در اولین بازی‌اش در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا نیست. خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه آس اسپانیا، لیونل مسی مهاجم بارسلونا در بازی بامداد فردا (سه‌شنبه) تیم ملی آرژانتین برابر شیلی در گروه چهارم رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای 2016 حضور نخواهد داشت اما جزو نیمکت‌نشینان آلبی‌سلسته خواهد بود.

مسی در حال حاضر روند ریکاوری مصدومیتی را که یک هفته پیش در بازی دوستانه آرژانتین برابر هندوراس دچارش شد، سپری می‌کند اما طبق ادعای آس شرایط او هنوز به گونه‌ای نیست که بتواند در ترکیب اصلی آلبی‌سلسته به میدان برود.

در همین حال سایت ESPN با استناد به گفته‌های منابع نزدیک به مسی، اعلام کرده که تمرینات مسی پس از ورودش به آمریکا محدود به دو جلسه تمرینی سبک بدون توپ بوده که تمرین دوم حتی از اولی هم سبک‌تر بوده است.

مسی روز جمعه به اردوی تیم ملی آرژانتین ملحق شد چرا که پیش از آن درگیر جلسه رسیدگی به اتهامش برای فرار از پرداخت مالیات بود.

خراردو مارتینو، سرمربی تیم ملی آرژانتین روز جمعه اعلام کرد در صورتی که مسی نتواند برابر شیلی به میدان برود، به جای او نیکلاس گایتان، هافبک بنفیکا را به میدان خواهد فرستاد.

تیم‌های ملی آرژانتین و شیلی از ساعت 6:30 صبح فردا در شهر سانتا کلارای کالیفرنیا به مصاف هم می‌روند.


ویدیو : مسی به بازی اول کوپا آمه‌ریکا نمی‌رسد