مرسدس بنز 2014 E-Class : کمپانی مرسدس بنز از مدل سدان و استیشن فیس لیفت شده ...


کمپانی مرسدس بنز از مدل سدان و استیشن فیس لیفت شده E-Class رونمایی کرد.E-Class همواره به عنوان یک خودرو ایمن، کامل و بادوام شناخته می شود و در واقع خیلی ها وقتی نام مرسدس بنز بر زبان می آید، قبل از هر چیز تصویر این مدل اصیل و لوکس را در ذهن خود تداعی می کنند. هفت صبح: حدود دو ماه پیش بود که تصاویر جاسوسی 2014 E-Class در سایت های معتبر خودرویی به نمایش گذاشته شد و بالاخره در هفته گذشته، کمپانی مرسدس بنز از مدل سدان و استیشن فیس لیفت شده E-Class رونمایی کرد.

E-Class همواره به عنوان یک خودرو ایمن، کامل و بادوام شناخته می شود و در واقع خیلی ها وقتی نام مرسدس بنز بر زبان می آید، قبل از هر چیز تصویر این مدل اصیل و لوکس را در ذهن خود تداعی می کنند.

خرید مرسدس بنز c240 2014 , مرسدس‌بنز s500 مدل 2014 , 2014

طراحی داخلی

در کابین 2014 E-Class همچنان دقت مونتاژ و کیفیت بی نظیر ادوات، نظر شما را به خود جلب می کند و فضای آن، واقعا لوکس و آرامش بخش است. صفحه کیلومترشمار و همچنین کلیدهای کنترلی پانل مرکزی با نمونه های جدید که در C-Class و CLS نیز دیده می شود، تعویض شده و چیدمان دکمه های مربوط به تنظیمات رانندگی و سیستم تعلیق نیز تغییر کرده است.

مرسدس بنز , مرسدس , اسکار 2014

 ضمنا در این مدل نیزف مانند دیگر مدل های لوکس مرسدس بنز، یک ساعت آنالوگ مربعی شکل در وسط دریچه های ورودی هوا نصب شده که جلوه ای زیبا و شکیل را در وسط داشبورد دارد.

جام جهانی 2014 , che 2014 film  , قیمت مرسدس بنز



طراحی ظاهری

مهمترین تغییر صورت گرفته در چهره 2014 E-Class، کاسه چراغ های جلوی آن هستند که برخلاف مدل های دوگانه در نسل های قبلی، به صورت پیوسته و یکپارچه طراحی شده اند و نوارهای LED رانندگی در روز، جلوه ای بدیع را برای آن پدید آورده اند. فرم جلو پنجره و سپر نیز تغییر کرده و استفاده بیشتر از خطوط مواج و منحنی ها، چهره ای متین تر را در نمای جلوی E-Class پدیدار ساخته است.

بهترین فیلم های 2014 , مرسدس بنز s500 , قیمت النترا 2014

ضمنا در مدل های آوانگارد، جلو پنجره به صورت اسپورت طراحی شده است و آرم مرسدس بنز به صورت یک لوگوی بزرگ در وسط آن نقش بسته است (مانند آنچه در مدل C-Class وجود دارد) که یقینا این ویژگی در مدل های AMG Sports Package نیز لحاظش می شود.

در قسمت عقب، فرم سپرها اندکی تغییر کرده و البته گرافیک داخلی کاسه چراغ ها و همچنین فرم سراگزوزها نیز نسبت به مدل 2012 کاملا متفاوت شده است که همین امر باعث شده تا برخی منتقدان، نمای عقب مدل 2014 را به خودروهای کره ای شباهت دهند!



تکنولوژی و ویژگی های فنی

سریال class , مقدماتی جام جهانی 2014 آسیا , مرسدس میباخ

سیستم های کمکی حرکت بین خطوط، تشخیص نقطه کور، رادار دیسترونیک و نایت ویژن، در مدل 2014 نیز قابل سفارش هستند و احتمالا سیستم کمک پارک فعال (پارک اتوماتیک) که قبلا روی CLS2012 عرضه شده بود، برای این مدل به عنوان یک آپشن در نظر گرفته خواهد شد. سیستم HANDS-FREE ACCESS نیز به شما کمک می کند تا بدون استفاده از ریموت کنترل و تنها با حرکت پا در مقابل سنسور زیر سپر عقب، در صندوق بار را باز کنید.

مرسدس بنز c200 , مرسدس بنز ml350 , بهترین بازی سال 2014

 این بار کمپانی مرسدس بنز، علاوه بر پیشرانه های متنوع بنزینی و دیزلی که در مدل 2010 تا 2012 مورد استفاده قرار می گرفتند، دو مدل جدید E300 BlueTEC (هیبریدی) و E400 را به بازار عرضه خواهد کرد که مدل دوم، از نوع دیزلی و Biturbo (مجهز به دو توربوشارژ) است.

مقدماتی جام جهانی 2014 , وانت مرسدس بنز , مرسدس بنز cls500

ضمنا این پیشرانه ها دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 بوده و در کل، میزان مصرف سوخت و همچنین میزان انتشار آلایندگی در آنها تا حد زیادی کاهش یافته است. آن دسته از افرادی که علاقمند به خودروهای چهار چرخ متحرک باشند نیز می توانند طبق معمول، مدل های 4MATIC کلاس E را خریداری کنند.


ویدیو : مرسدس بنز 2014 E-Class