مردی در پی استعمال مواد مخدر(شیشه )کودک رباعی کرد :     توهم مرد شیشه ای با ...



 

مواد مخدر شیشه , شیشه مواد مخدر , اثرات مواد مخدر شیشه

 

توهم مرد شیشه ای با كودک ربایی:مردی كه در پی استعمال مواد مخدر (شیشه) دچار توهم شده و پسر ۱۰ ساله ای را در یكی از محله های تهران گروگان گرفته بود، دستگیر شد.

 

مردی كه درپی استعمال مواد مخدر (شیشه) دچار توهم شده و پسر ۱۰ ساله ای را در یكی از محله های تهران گروگان گرفته بود، دستگیر شد.

 

ساعت ۱۱ روز هشتم شهریور مردی در حال عبور از محله خانی آباد تهران مردی را دید كه پسرك خردسالی را در آغوش گرفته و در حال دویدن است و پسرك نیز از مردم درخواست كمك می كند.

 

درپی این ماجرا، وی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران تماس گرفت و تقاضای كمك كرد.

 

به دنبال این حادثه، ماموران یگان امداد آگاهی به محل حادثه اعزام و متوجه شدند مرد كودك ربا، كودك را به داخل مدرسه ای در آن نزدیكی برده و او را به گروگان گرفته است.

 

ماموران پس از ثبت این اظهارات مدرسه ای را كه كودك ربوده شده در آن نگهداری می شد، محاصره كردند و با اخطار به مرد كودك ربا، از او خواستند پسر خردسال را رها و خود را نیز تسلیم كند.

 

مرد كودك ربا بدون توجه به اخطارهای پلیس، تهدید می كرد محل حادثه را ترك كنید، در غیر این صورت پسربچه گروگان را خواهد كشت.

 

● محاصره متهم از سوی پلیس

 

ماموران كه محل را محاصره كرده بودند، وارد حیاط مدرسه شدند و با نزدیك شدن به مرد كودك ربا، او را خلع سلاح كرده و پسر ۱۰ ساله را نجات دادند.

 

مرد كودك ربا و پسر ربوده شده برای ادامه تحقیقات به اداره یازدهم آگاهی تهران منتقل شدند.

 

● پسر خردسال از ماجرای حادثه گفت

پسر خردسال در تشریح ماجرای حادثه گفت: روز حادثه همراه مادرم برای خرید بیرون رفتیم در میانه راه از مادرم جدا شده و به مغازه نانوایی رفتم. به چند قدمی نانوایی نرسیده بودم كه مردی با چاقو مرا تهدید به مرگ كرد و با خود برد.

 

فرد متهم نیز در اظهاراتش گفت: من به مواد مخدر (شیشه) اعتیاد دارم.

 

روز حادثه پس از مصرف شیشه و قرص های روان گردان دچار توهم شده و در خیابان سرگردان بودم تا این كه با دیدن پسر بچه ای كه در حال عبور از خیابان بود، بدون هیچ دلیلی تصمیم به ربودن او گرفتم كه دستگیر شدم.... / جام جم آنلاین


ویدیو : مردی در پی استعمال مواد مخدر(شیشه )کودک رباعی کرد