مرتضی آقا تهرانی : احمدی‌نژاد روز اول خوب بود ، روز دوم لق زد و روز سوم افتاد :



احمدی نژاد , محمود احمدی نژاد , مرتضی احمدی

 

اخبار سیاسی - مرتضی آقا تهرانی :احمدی‌نژاد روز اول خوب بود ، روز دوم لق زد و روز سوم افتاد

آقا تهرانی تصریح کرد: آقای رییس جمهوری روز اول خوب بود، روز دوم لق زد و روز سوم افتاد، همه گفتند شما به آن رای دادید، بله من رای دادم، اولش خوب بود که ما به او رای دادیم!

 آقا تهرانی گفت: فتنه مربوط به یک زمان خاص نیست که تمام شود، بلکه همین طور پی در پی می‌آید.

حجت الاسلام «مرتضی آقا تهرانی» شامگاه یکشنبه در مجلس عزایی که به مناسبت ایام سوگواری ماه صفر در کرمان برگزار شد، افزود: باید نشست‌های بصیرتی را بیشتر کنیم تا مردم و بویژه جوانان بدانند که خطر دشمن هست.

وی افزود: زمانی دشمنان ما را به تروریسم، نقض حقوق بشر و خشونت متهم می‌کردند و می‌گفتند، دین موجب جنگ است، اما تشکیل بزرگ‌ترین اجتماع صلح در کربلا همزمان با اربعین حسینی و حضور ۲۵ میلیون مسلمان شیعه از کشورهای مختلف در کنار هم نشان داد، دین موجب وحدت، صلح و امنیت است.

وی ادامه داد: دشمن سعی دارد از طریق ماهواره‌ها همه ما را در تاریکی خفه کند که باید با بصیرت افزایی به آن اجازه نداد.

دبیرکل جبهه پایداری ابراز کرد: جنگ‌ها در دنیا ناشی از حب نفس و دین اسلام دین صلح و محبت و مودت است و اجتماع بزرگ صلح در کربلا بیانگر این واقعیت است.

 آقا تهرانی تصریح کرد: خداوند یاریمان کند که راه را خوب انتخاب کنیم و در این مسیر اشتباه نکنیم که عمده این‌ها از برکت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است.

وی این اجتماع بزرگ را مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان (عج) دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مسلّمات ظهور ندای امام عصر (عج) است که خود را با عنوان «الا یا اهل العالم ان جدی الحسین قتلوه عطشانا، بیدار باشید،‌ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند» معرفی و منتسب به امام حسین (ع) می‌کند.

 آقا تهرانی ادامه داد: در سال‌های قبل دومین اجتماع در کربلا ۱۳ می‌لون نفر بود، سومین اجتماع ۱۱ میلیون نفر در کربلا به وقوع پیوست و همه گفتند که چهارمین اجتماع هم با ۱۰ میلیون نفر تشییع امام راحل بود.

وی خاطرنشان کرد: این اجتماعی که در روز اربعین مشاهده کردید یک اجتماع ملی و یا اجتماع عرب و عجم نبود و آن‌ها شعار جنگ را سر نمی‌دادند زیرا دین باعث جنگ نمی‌شود و این اجتماع اجتماع صلح بود و جنگ و دعوا مال نفس است.

آقاتهرانی تاکید کرد: انقلابی را که با خون شهدا به ثمر نشسته ‌است با پیروی از ولایت و حرکت در مسیر ایشان سرپا نگه داریم و مواظب باشیم که بازی نخوریم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: هر چیز با ارزشی بدل دارد و حتی برای عرفان که انسان را به خدا می‌رساند نیز بدل عرفان‌های کاذب را می‌سازند و در مقابل اسلام ناب محمدی (ص) اسلام آمریکایی را طراحی می‌کنند تا به این وسیله آب را گل‌آلود، هوا را مه‌گرفته و جاده را نامعلوم جلوه دهند و خطر را جدی کنند.

 آقا تهرانی ادامه داد: فتنه مربوط به یک زمان خاص نیست که تمام شود، بلکه همین طور پی در پی می‌آید.

وی تصریح کرد: در فتنه‌ها ریزش‌ها پیدا می‌شود و گاهی با حضور امام، عده‌ای راه را گم می‌کنند و کسانی که تا دیروز مطیع به نظر می‌آمدند به گمراهی می‌روند.

آقاتهرانی لازمه‌ گرفتار نشدن در فتنه را گوش دادن به پیام ولایت عنوان و خاطرنشان کرد: در کربلا امام حسین (ع) بهترین مبلّغ اسلام بود، اما کوفیانی که آمده بودند، برای شنیدن نیامده بودند و نخواستند، صدای امام را بشنوند.

وی بیان کرد: در فتنه سال ۸۸ گفتند که این آقا رییس مجلس بوده است، این درست، اما رییس مجلس تا زمانی که راه درست را رفت مورد حمایت قرار می‌گیرد و اگر اشتباه کرد دست از حمایت آن بر می‌دارند.

وی افزود: در شام و در مجلس یزید عده‌ای برای شنیدن آمده بودند و هنگامی که امام سجاد (ع) با سخنان خود افشاگری کرد، یزید احساس خطر کرد.

وی تصریح کرد: دیدید که در نمازجمعه، رهبر معظم انقلاب در چند دقیقه آمدند و گفتند‌ای امام زمان (عج)، من کسی را ندارم و تنها یک جسم علیلی دارم و آن را فدای شما می‌کنم؛ بله آنهایی که گوششان با ولایت بود، هوشیار شدند.

دبیرکل جبهه پایداری افزود: در دوران غیبت ولی عصر (عج)، ولی فقیه حجت است و همه چیز را باید با تراز ولی فقیه بسنجیم همانگونه که مومنان را با میزان علی (ع) می‌سنجند.

 آقا تهرانی خاطرنشان کرد: کم رهبری به این‌ها گفت که اگر شکایت دارید از طریق قانون وارد شوید! اما آن‌ها به دفعات بیانیه دادند، حال چرا آدم باید دنبال این افراد برود، این‌ها غافلان هستند که می‌گویند غفلت بد است.

 آقا تهرانی تصریح کرد: آقای رییس جمهوری روز اول خوب بود، روز دوم لق زد و روز سوم افتاد، همه گفتند شما به آن رای دادید، بله من رای دادم، اولش خوب بود که ما به او رای دادیم!

وی تصریح کرد: بنی صدر، رجایی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی که بودند؟ من می‌گویم که باید بر اساس معیار ولایت سنجیده شوند و آنگاه می‌توانیم بگوییم که بودند.

آقا تهرانی تصریح کرد: اگر ابزار دقیق اندازه گیری را در دست داشته باشید اندازه‌ها را دقیق می‌دانید، حال شهدا مگر یک مرتبه دارند، شهیدی داریم که آن در بالا بالا است و شهیدی هم داریم خدایی ناکرده آن اول‌ها است. 

اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو : مرتضی آقا تهرانی : احمدی‌نژاد روز اول خوب بود ، روز دوم لق زد و روز سوم افتاد