محمدی: تکلیف تعطیلی بازی های هفته هجدهم لیگ برتر سه شنبه مشخص می شود. :     رئیس ...



 

تکلیف تعطیلی 2 هفته‌ای مدارس مشخص نیست , رد تبانی تیم میلاد محمدی در بازی هفته دوازدهم لیگ برتر روسیه , جدول این هفته بازی های لیگ برتر

 

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: تکلیف تعطیلی یا برگزاری بازی های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در تهران سه شنبه هفته جاری مشخص می شود.

عزیز اله محمدی روز یکشنبه در خصوص خبر تعطیلی بازی های هفته هجدهم فوتبال در شهر تهران اظهار داشت: جلسه کمیته اضطراری آلودگی هوای تهران روز گذشته برگزار و در پایان تصمیم گرفته شد تا بازی های هفته جاری فوتبال در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل شود.

وی افزود: فعلا اجرای تصمیم این کمیته را مد نظر داریم و در جلسه ای که روز سه شنبه برگزار می شود در این خصوص نظر نهایی خود را اعلام می کنیم.

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال تاکید کرد: شدت آلودگی هوای تهران زیاد است و اگر این آلودگی تا روز جمعه ادامه داشته باشد قطعا بازی ها را تعطیل می کنیم.

نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال از روز پنجشنبه آغاز می شود که طی آن تیم های استیل آذین با فولاد خوزستان و نفت تهران با ملوان بندر انزلی در تهران به مصاف هم می روند.

همچنین طبق برنامه پیشین سازمان لیگ، تیم فوتبال استقلال نیز روز جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان شهرداری تبریز است.

روز گذشته، محمدرضا محمودی جانشین رییس کمیته اضطراری آلودگی هوای تهران در پایان جلسه کمیته اضطراری آلودگی هوای تهران اعلام کرد که بر اساس تصمیم امروز این کمیته تا زمان کاهش آلودگی هوای تهران رقابت های فوتبال لیگ برتر در شهر تهران برگزار نخواهد شد.

هفته گذشته نیز، این کمیته مصوبه ای مبنی بر لغو فعالیت های ورزشی عمومی در شهر تهران داشت اما بازی های تیم های استقلال و پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر فوتبال برگزار شد.


ویدیو : محمدی: تکلیف تعطیلی بازی های هفته هجدهم لیگ برتر سه شنبه مشخص می شود.