محسن تنابنده با گریمی جدید مقابل دوربین میرباقری : اخبار فرهنگی - محسن تنابنده ...



اخبار فرهنگی - محسن تنابنده با گریمی جدید مقابل دوربین میرباقری

تصویربرداری «شاهگوش» اواخر بهمن به پایان می رسد.

 

محسن تنابنده , آلبوم جدید محسن چاوشی , دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی

 

 تصویربرداری مجموعه «شاهگوش» به نویسندگی و کارگردانی داود میرباقری در حال حاضر به مرز 80 درصد رسیده و طبق برنامه ریزی ها اواخر بهمن به پایان می رسد. تاکنون هفت قسمت از این مجموعه وارد شبکه نمایش خانگی شده و قسمت هشتم از این سریال نیز طی هفته جاری پخش می شود. گروه تولید تاکنون 12 قسمت از کل کار را برای بازبینی تحویل وزارت ارشاد داده اند و با پایان تصویربرداری، تدوین و صداگذاری پیگیری می شود تا قسمت های باقیمانده هرچه زودتر برای پخش آماده شود.

گویا میرباقری با پایان پخش سریال قرار نیست سری جدید «شاهگوش» را مقابل دوربین ببرد و پخش این مجموعه به طور کامل به پایان خواهد رسید. در هفته جاری نیز قسمت مربوط به بازی رضا کیانیان و الهام پاوه نژاد وارد شبکه نمایش خانگی می شود. ضمن اینکه طی روزهای آینده نیز محسن تنابنده با گریمی کاملاً جدید مقابل دوربین میرباقری خواهد رفت. طوفان مهردادیان نیز بازیگر جدیدی است که به تازگی به گروه بازیگران اضافه شده است. گویا قرار است در آخرین روزهای تولید این سریال، چند بازیگر مطرح دیگر نیز به پروژه اضافه شوند.


فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، احمد مهرانفر، شهرام حقیقت دوست، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، حامد میرباقری، هادی کاظمی، علیرضا جعفری، حسین سلیمانی، محسن سلیمانی، ابراهیم آبادی، مصطفی طاری، علی فتعلی، اکبر سلطانعلی... با حضور محسن تنابنده، اکبر عبدی، سیروس گرجستانی و هانیه توسلی دیگر بازیگران اصلی «شاهگوش» هستند.

داستان سریال جدید میرباقری درباره کله پزی است که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی کند. با این حال او دختری دارد که خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالفت پدر روبرو می شود.

 

در ادامه یک تصادف منجر به فوت کله پز شده و باعث بازگشایی پرونده یک قتل می شود. کله پز داستان حین عبور از عرض خیابان با پژوی سبز رنگی تصادف کرده و در پی این تصادف می میرد! تنها شاهد اتفاق مردی است تک چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. به همین دلیل تمامی پژوهای سبز رنگ داخل شهر فراخوانده می شوند و این چنین است که داستان وارد فاز کلانتری می شود.


سایر عوامل اصلی این مجموعه 26 قسمتی عبارتند از: تهیه کنندگان: سیدمحمد امامی، مهران برومند، مشاور هنری: رسول نجفیان، طراح گریم: عبدا... اسکندری.

اخبار فرهنگی - سینماخبر

 


ویدیو : محسن تنابنده با گریمی جدید مقابل دوربین میرباقری