كلاهبرداری با مهره مار در آرایشگاه‌های زنانه :       زنی كه در مراكز خرید ...



 

 

آرایشگاه زنانه , دکوراسیون آرایشگاه زنانه , آرایشگاه زنانه شرق تهران

 

زنی كه در مراكز خرید و آرایشگاه‌های زنانه با فریب مردم دانه‌های رنگی را به جای مهره مار می‌فروخت، به اتفاق شوهرش در سمنان دستگیر شد.



از چندی پیش شكایت‌های متعددی در پلیس آگاهی چند شهر مطرح بود كه نشان می‌داد زنی با حضور در آرایشگاه‌های زنانه، خانم‌ها را فریب می‌داد و می‌گفت اخیرا یكی از بستگانش از كشور هندوستان تعدادی مهره مار آورده است كه همراه داشتن این مهره‌ها باعث حل مشكلات و دفع آفات و گزند از فرد می‌شود.



ادامه این بررسی‌ها نشان داد، زن شیاد پس از فریب و اغفال خانم‌ها، هر یك از دانه‌های رنگی را به قیمت ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان فروخته و متواری شده است.



● شناسایی زن شیاد


سرهنگ عبدالله قاسمی، رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی در ارتباط با پیگیری این پرونده به «جام‌جم» گفت: پس از افزایش شكایت‌ها از زن شیاد، در حالی كه تحقیق در این زمینه ادامه داشت، ۲ خانم جوان پس از حضور در پلیس آگاهی سمنان با ارائه شكایتی عنوان كردند، زنی میانسال در یك آرایشگاه زنانه آنها را فریب داده و چند دانه رنگی بی‌ارزش را به آنها فروخته و متواری شده است.



شاكیان اضافه كردند: پس از خرید دانه‌های رنگی كه زن شیاد به جای مهره مار می‌فروخت، متوجه شدیم این دانه‌ها هیچ ارزشی ندارند و او با این روش، خانم‌ها را اغفال كرده است.



رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی افزود: پس از شكایت ۲ زن جوان و چهره‌نگاری از متهم، محل رفت و آمد وی تحت كنترل قرار گرفت و سرانجام ماموران، مخفیگاه زن شیاد را در یكی از محله‌های سمنان شناسایی و پس از صدور مجوز قضایی با ورود به محل، زن متهم را همراه شوهرش ـ كه در حال تهیه دانه‌های رنگی بودند ـ دستگیر كردند. از مخفیگاه آنها مقادیر قابل توجهی انواع دانه‌های رنگی كشف و ضبط شد.



● اعتراف


با انتقال هر دو متهم به پلیس آگاهی، تحقیق از آنها آغاز شد.



زن متهم با معرفی خود به نام مریم ۴۶ ساله گفت: چندی پیش در یك مجلس زنانه، زنی فریبم داد و به بهانه فروش مهره مار، یك دانه رنگی بی‌ارزش را به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به من فروخت.


از آن زمان تصمیم گرفتم من نیز با تهیه این دانه‌های رنگی بی‌ارزش و القائات عجیب و غریب، زن‌ها را فریب دهم كه با این اقدام در چندین شهر كلاهبرداری می‌كردیم و...



سرهنگ قاسمی تصریح كرد: پس از اعترافات هر دو متهم دستور قضایی برای شناسایی مالباختگان صادر شد.



رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی با هشدار به مردم گفت: افراد شیاد با القائات دروغین، از مردم در قالب رمالی، دعانویسی و فروش كالاهای عجیب و غریب از جمله مهره مار كلاهبرداری می‌كنند كه هوشیاری مردم مانع سودجویی این شیادها خواهد شد.... / گزارش : جام‌جم آنلاین

 

 

 

 


ویدیو : كلاهبرداری با مهره مار در آرایشگاه‌های زنانه