قتل بی‌رحمانه زوج سالخورده به خاطر بدهی رفیق! : رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ...



رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری قاتلین دو زوج سالخورده در شهرستان خرمدره از توابع این استان خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ چندی پیش همسایگان با شنیدن سر و صدا از منزل این دو زوج به قتل رسیده بلافاصله با نیروی انتظامی تماس گرفته و موضوع را به منظور اعزام پلیس اطلاع می دهند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار کرد: پلیس به محض حضور در محل، یکی از متهمان را حین خروج از منزل دستگیر کرده و با اعتراف نامبرده، همدست وی نیز در کمتر از یک ساعت شناسایی و در دام قانون گرفتار می شود.

سرهنگ رحمتی افزود: این حادثه حوالی ساعت دو بامداد دوشنبه رخ داده است که متاسفانه این زوج پیر به خاطر مسدود شدن راه تنفس ناشی از بستن نوارچسب پنج سانتی به دهان و بینی به کام مرگ فرو رفتند.

وی با بیان اینکه متهمین به قتل طبق اعترافات خود بیان می دارند که با اقدام محققانه تصمیم قبلی به سرقت طلاهای پیر زن گرفته بودند تصریح کرد: هرچند این دو زوج با گازگرفتن و چنگ زدن در مقام دفاع از خود بر می آیند اما در نهایت در آغوش مرگ جای می گیرند.

رحمتی به چگونگی ماجرای سرقت از خانه این دو مقتول اشاره کرد و افزود: یکی از متهمین به قتل با دوست خود درد دل کرده و موضوع بدهی خود را اعلام می دارد و متهم دوم پرونده نیز به منظور تهیه پول پیشنهاد سرقت طلاها از خانه خاله مادر خود که در محلی آرام سکونت داشتند را می دهد.

رییس پلیس آگاهی زنجان به سارقین و قاتلین هشدار داد که پلیس در شناسایی و دستگیری آنان از هیچ تلاشی فروگذار نیست و به مردم به ویژه سالخوردگان نیز توصیه کرد در نگهداری اموال و اشیا گرانبها اعم از پول و زیورآلات خود دقت بیشتری داشته باشند و با عرضه کردن آنها مجرمین را تحریک به سرقت نکنند.


اخبارحوادث - باشگاه  خبرنگاران


ویدیو : قتل بی‌رحمانه زوج سالخورده به خاطر بدهی رفیق!