قبل از سفر این اپلیکیشن را نصب کنید! : بسیاری از ما با موضوع برنامه ریزی برای ...


بسیاری از ما با موضوع برنامه ریزی برای اوقات فراغتمان درگیر هستیم و نمی‌دانیم که چگونه می شود آن را به خوبی برنامه ریزی کرد. شاید مهمترین دلیل این مطلب نداشتن دانش کافی در مورد کارهایی است که می توانیم انجام دهیم و گزینه هایی است که در همین نزدیکی در دسترس ما هستند. بسیاری از ما با موضوع برنامه ریزی برای اوقات فراغتمان درگیر هستیم و نمی‌دانیم که چگونه می شود آن را به خوبی برنامه ریزی کرد. شاید مهمترین دلیل این مطلب نداشتن دانش کافی در مورد کارهایی است که می توانیم انجام دهیم و گزینه هایی است که در همین نزدیکی در دسترس ما هستند.

این مشکل در مسافرت به یک شهر یا کشور دیگر نیز به شکل برجسته تری نمایان می شود. یافتن جاذبه های گردشگری، برنامه های فرهنگی و هنری، رستوران، فروشگاه و یا هر نقطه دیگری که می تواند لحظاتی جذاب را برای ما فراهم آورد همیشه از معضلات اصلی همه ما بوده است و مهم‌تر از آن این است که ما به سبب نداشتن اطلاعات کافی قادر نبودیم تا گزینه ای متناسب با سلیقه خود را به سرعت بیابیم.

مشکل شارژ گوشی دارید؟ این اپلیکیشن را پاک کنید , اپلیکیشن , طراحی اپلیکیشن موبایل

همگردی برای اولین بار این امکان را برای مردم ایران فراهم آورده است تا بتوانند در هر نقطه ای از این کشور زیبا و چهارفصل قرار دارند نزدیکترین جاذبه های گردشگری و تفریحی اطراف خود را بیابند و گزینه های مناسب را برای حضور در رویدادهای جذاب، خرید، صرف غذا، اقامت و ورزش انتخاب کنند.

ویژگی اصلی همگردی این است که اطلاعات موجود در آن توسط کاربران سایت از اقصی نقاط ایران تهیه شده است و کاربران این امکان را دارند تا تجربیات خود را در قالب های اطلاعاتی مختلف همچون ثبت جغرافیایی و اضافه کردن عکس، اطلاعات تماس، نظر و مواردی مشابه با دیگر مخاطبان تقسیم کنند. بدون شک مشارکت بیشتر کاربران در تکمیل محتوای موجود در همگردی، راهنمای جذابی برای کشف بهترین های ایران خواهد بود و انتخاب بهتری را پیش روی سایرین قرار می‌دهد.

نرم‌افزار فوق را از لینک زیر دانلود کنید.


ساخت اپلیکیشن اندروید , کلیک کنید , اپلیکیشن اندروید


ویدیو : قبل از سفر این اپلیکیشن را نصب کنید!