فیروز کریمی: کاری می کنم بازیکن سالاری ریشه کن شود :       سرمربی تیم شاهین ...



 

 

فیروز کریمی , شیمن همسر فیروز کریمی , فیروز کریمی در لباس نظامی

 

سرمربی تیم شاهین گفت: «مطمئن باشید از آن دسته از مربیان نیستم که اصول اخلاقی را زیر پا بگذارم. با این بازیکنان برخورد می کنم تا بی نظمی بازیکنان را از بین ببرم.»

با اینکه بازیکنان غایب شاهین در تمرینات ابراز ندامت کرده اند و خواستار بازگشت به تیم شده اند اما فیروز کریمی همچنان روی موضع خود ایستادگی کرده و قصد ندارد آنها را مورد عفو قرار دهد.

کریمی در این باره گفت: «این بازیکنان 12 روز غیبت کرده اند و من نمی توانم حق جوانترها را بخورم و از راه نرسیده آنها را به زمین بفرستم. فعلا برنامه ای برای بخشش این بازیکنان ندارم. چرا که با بخشش آنها بدعت بدی در شاهین و اکثر تیم های لیگ برتری بوجود می آید و دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود. می خواهم کاری اساسی در فوتبال ایران انجام بدهم تا بازیکن سالاری ریشه کن شود و دیگر بازیکنان به خودشان اجازه ندهند برای باشگاه تعیین تکلیف کنند.»

کریمی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: «هم من دنبال پول هستم و هم بازیکنان. آنها فکر می کنند من برای پرداخت پولشان تلاشی نمی کنم. من یک ماه است به بوشهر آمده ام اما یک قرانی نگرفته ام. اعتراض هم نکرده ام. به بازیکنان گفتم شما که دنبال پول هستید زمین را بگردید تا اگر سکه ای پیدا کردید به من هم بدهید. مطمئن باشید از آن دسته از مربیان نیستم که اصول اخلاقی را زیر پا بگذارم. با این بازیکنان برخورد می کنم تا بی نظمی بازیکنان را از بین ببرم.»


ویدیو : فیروز کریمی: کاری می کنم بازیکن سالاری ریشه کن شود